مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

خروج بیش از یک هزار مددجو زیر پوشش امداد از چرخه حمایتی

طی سال گذشته یک هزار و 68 نفر از طریق ایجاد اشتغال توانمند شده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده اند.
کد خبر: ۸۸۴۴۴۵۶
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به تحقق 118 درصدی برنامه اشتغالزایی در استان، گفت: فعالیت های اثربخش برون سازمانی وهمت مجموعه امداد استان در روزهای پایانی سال منجر به تحقق برنامه پیش بینی شده برای استان در حوزه اشتغال شد .

هدایت صفری افزود: طبق الزامات بودجه سال 95 پیش بینی شده بود تا پایان سال تعداد یک هزار و 930 طرح اشتغال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) استان ایجاد شود که با برنامه ریزی و اقدامات و ظرفیت سازی انجام شده و همراهی بانکهای عامل تعداد 2هزار و 248 طرح اشتغال برای مددجویان ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ ریالی 98 درصد از برنامه ابلاغی در سال 95 درحوزه اشتغال محقق شد، اظهار داشت: 235 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان در سال 95 از محل اعتبارات بانکی و امدادی پرداخت شده است .

هدایت صفری با اشاره به اینکه 47 درصد از طرحهای اجرا شده در بخش کشاورزی ، 24 درصد در بخش دامداری و 29 درصد از این طرحها در بخش خدمات ایجاد شده است، تصریج کرد: در مجموع بیشترین طرحهای اجرایی در استان در سال 95 طرحهای تولیدی بوده است .

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه طبق الزامات باید سالانه 10 درصد مددجویان زیر پوشش امداد توانمند و از بدنه حمایتی امداد خارج شوند، گفت: طی سال گذشته یک هزار و 68 نفر از طریق ایجاد اشتغال توانمند شده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده اند.

ارسال نظرات