مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت چگنی؛

اشتغال‌زایی با حمایت از تولیدات داخلی محقق می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در سپاه چگنی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال است.
کد خبر: ۸۸۴۴۷۹۹
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام علی لرستانی در جمع پایوران سپاه چگنی با تبریک میلاد باسعادت نهمین اختر تابناک امام جواد (ع) به نکاتی در رابطه باشخصیت والای امام جواد (ع) پرداخت.

وی بابیان اینکه در زمان امام جواد (ع) انقلاب فرهنگی و توسعه علمی بی‌مانندی رخ داد، افزود: در آن زمان دانشگاه‌های علمی و کلاس‌های بحث و گفت‌وگو در سراسر سرزمین اسلامی گسترش یافت.

حجت‌الاسلام لرستانی با اشاره به شخصیت و کرامت امام جواد (ع) عنوان کرد: بارزترین جلوه شخصیت امام جواد (ع) امامت ایشان در سن کودکی و سخاوتشان در طول زندگی پر بارش بود.

وی اظهار داشت: موضع امام جواد (ع) در مباحث علمی و سیاسی مشخص بود امام در برابر حرکت‌های نابخردانه حکام جور عباسی، دفاع از اسلام اصیل و سنت پیامبر (ص) بود تا زحمات 23 ساله رسول اکرم به هدر نرود و ارزش‌های دینی بازیچه افراد عیاش قرار نگیرد.

حجت‌الاسلام لرستانی بابیان روایتی از امام جواد (ع) به بیان ویژگی مؤمنان پرداخت و گفت: مؤمن به سه ویژگی نیازمند است، توفیق یافتن از حق‌تعالی و واعظی از نفس خود که پیوسته او را نصیحت کند و نصیحت را بپذیرد.

وی بابیان اینکه ما باید از خدای منان توفیق بندگی را طلب کنیم، افزود: این امر محقق نمی‌شود مگر با رعایت تقوای الهی و ارتباط داشتن با خداوند باشد، بسیاری از مشکلات ما به خاطر غفلت از یاد خداوند است و راه دفع بلا ارتباط محکم داشتن با خداوند است.

ایشان بابیان اینکه واعظ درونی موجب کسب سعادت در دنیا و آخرت می‌شود، گفت: واعظ درونی همچون خط قرمزی است که انسان را از گرفتار شدن به گناه نجات می‌دهد و از رمزهای موفقیت پذیرش نصیحت انسان‌های شایسته، صالح و خیرخواه است که موجب کمک به انسان‌ها می‌شود و منجر به‌اشتباه نشود.

وی بابیان فضائل ماه رجب، خاطرنشان کرد: ماه رجب ماه تربیت و پالایش کردن نفوس انسان‌ها و ماه رسیدن به خدا بوده که موجب کسب رحمت الهی است.

حجت‌الاسلام لرستانی بیان کرد: با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب بیان کرد: همه نیروهای انقلابی در سال جدید با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب باید با اخلاص عمل در جهت تحقق مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

وی بابیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند عزم عمومی، تعامل و همکاری است، گفت: برای رشد اقتصادی باید در عرصه تولید اقدامات جدی انجام شود.

 
حجت‌الاسلام لرستانی بابیان اینکه تولید کلید اشتغال است، خاطرنشان کرد: اشتغال‌زایی و حمایت از تولیدات داخلی موجب شکوفایی اقتصادی می‌شود.

 

انتهای پیام/ ش

ارسال نظرات