معاون آموزش و پرورش اردبیل:

نخستین جشنواره سفیران سلامت در استان اردبیل برگزار می‌شود

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در آستانه هفته سلامت نخستین جشنواره سفیران سلامت استان با مشارکت آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۵۰۴۷
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل ازتسنیم، منصور صاحب در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته سلامت در اردبیل اظهار کرد: همزمان با هفته سلامت که از اول تا هفتم اردیبهشت‌ماه بوده در مدارس استان ویژه برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود که در این زمینه تمهیدات لازم به کار گرفته شده است.

وی از برگزاری جشنواره سفیران سلامت خبر داد و افزود: در آستانه هفته سلامت نخستین جشنواره سفیران سلامت استان با مشارکت آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می‌شودکهدر این جشنواره نزدیک به 80 نفر از دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی منتخب و دارای اثر فاخر مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان در سال تحصیلی جاری تمامی دانش‌آموزان شهری و روستایی استان تحت پوشش برنامه‌های ارتقای سلامت قرار گرفته‌اند.

معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان اردبیل نیز در این جلسه با قدردانی از همکاری‌های آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: فعالیت‌های حوزه سلامت در آموزش و پرورشسرمایه‌گذاری ارزشمند برای نسلی سالم بوده و تعمیق و توسعه مستمر برنامه‌های مشترک در این حوزه از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی استان به شمار می‌رود.

قادر زکی‌پور ماندگاری آموزش‌های دریافتی توسط دانش‌آموزان در مدارس را موثر در تمام دوره‌های زندگی دانست و بیان کرد: در زمینه تامین مدرسان برنامه‌های آموزش سلامت در حوزه‌های دانش‌آموزی و فرهنگیان در مناطق و نواحی استان توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت و درمان مساعدت‌های لازم انجام می‌شود.


ارسال نظرات