رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان:

احداث انبار ذخیره سازی دارو در زمینی به مساحت 6 هزار متر

انبار ذخیره سازی دارو در زمینی به مساحت 6 هزار متر احداث شده است و داری یک هزار 320 متر سال اصلی برای ذخیره سازی دارو می باشد.
کد خبر: ۸۸۴۵۱۵۵
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان در بازدید از مراحل احداث بزرگترین انبار استاندارد داروی کشور در شهرک صنعتی اشراق زنجان گفت: بزرگترین انبار استاندارد داروی کشور در استان زنجان در آستانه راه اندازی است.

ناصر فغفوری افزود: این انبار در زمینی به مساحت 6000 متر احداث گردیده است و داری 1320 متر سال اصلی برای ذخیره سازی دارو می باشد .

وی در ادامه اظهار داشت: انبار دارو دارای بخشهای مختلفی از جمله سردخانه، اتاق سرد، انبار تخصصی داروهای مخدر، محل نگهداری الکل ، محل بارگیری و تخلیه بوده و تمامی ابعاد و استانداردهای نگهداری و پخش دارو مد نظر قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: ذخیره سازی 990 تن انواع دارو در سال ، ذخیره سازی برای شرایط اضطراری و پخش دارو برای استان های زنجان و قزوین از کاربردهای انبار می باشد .

وی با اشاره به اینکه پخش دارو در شهرستان های میانه ، بیجار و تکاب از برنامه های پیش رو می باشد، گفت: ارتقاء کیفیت دارو ، افزایش رضایتمندی مشتری و کاهش قیمت از اهداف اولیه احداث انبار بوده است .

ناصر فغفوری با اشاره به اینکه احداث انبارهای استاندارد برای ذخیره سازی دارو ، مکمل چرخه تولید دارو در کشور است، اظهار داشت: این انبار با سرمایه گذاری 30 میلیارد ریال زمینه اشتغال مستقیم 25 نفر را فراهم می نماید .

گفتنی است، در حال حاضر فرآیند انبار داروها در این محل آغاز گردیده است

لازم به ذکر است، رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت و رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت از مراحل احداث بزرگترین انبار استاندارد داروی کشور در شهرک صنعتی اشراق زنجان بازدید کردند.

ارسال نظرات