انتشار کتاب« اسپرم از دیدگاه ژنتیک و اپی‌ژنتیک» در جهاددانشگاهی اردبیل

به همت انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل، کتاب «اسپرم از دیدگاه ژنتیک و اپی‌ژنتیک» در 184 صفحه و یک هزار تیراژ در حوزه ناباروری مردان منتشر شد.
کد خبر: ۸۸۴۵۳۵۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مدیرمسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: این کتاب به همت دکتر حسین واثقی دودران، مرضیه عطشان و دکتر حسین دقیق‌کیا، عضو هیات علمی دانشگاه تبریز تالیف شده و می‌تواند مورد استفاده دانشجویان زیست شناسی، بیولوژی، علوم تشریحی، دامپزشکی و علوم دامی قرار گیرد.

مهران محمدی با اشاره به اینکه این کتاب از محتوای غنی برخوردار و دارای ماهیت تخصصی و هدفمند است، افزود: تحریر کتاب «اسپرم از دیدگاه ژنتیک و اپی‌ژنتیک» از تحقیقات به روز علمی و پژوهشی در زمینه ART استفاده شده و دارای ماهیت میان رشته‌ای و توان استنادی بالا می‌باشد و با ارائه سوال و جواب، مثال و تصاویر مناسب سعی کرده به درک موضوع کمک نماید.

مدیرمسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به اهمیت مطالعه ژنتیک و اپی‌ژنتیک در زمینه ناباروری مردان اضافه کرد: این کتاب بعد از توضیح کوتاه در رابطه با مباحث تکوینی و نقش میکروارنا در ناباروری، به معرفی روش‌های نوین ارزیابی عملکردی اسپرم پرداخته است.

محمدی خاطرنشان کرد: این كتاب به قیمت 160 هزار ریال از کتابفروشی جهاددانشگاهی واقع در انتهای خیابان دانشگاه محقق اردبیلی و کتابفروشی‌های اردبیل قابل تهیه است.

به گزارش خبرنگار افتخاری بسیج:صغرا جوادی

ارسال نظرات