پلیس کربلا:

عملیات گسترده علیه تروریست ها در اطراف کربلا کلید خورد

سخنگوی پلیس کربلا از آغاز عملیات گسترده علیه تروریست های داعش در اطراف کربلا خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۵۴۶۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
عملیات گسترده علیه تروریست ها در اطراف کربلا کلید خوردبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری بسیج، سخنگوی پلیس کربلا از آغاز عملیات گسترده علیه تروریست های داعش در اطراف کربلا از صبح امروز خبر داد.
 
سخنگوی پلیس عراق در تشریح این خبر گفت: این عملیات در پی اخباری مبنی بر بمب گذاری داعش در جاده اصلی کربلا به الانبار آغاز شد تا از گسترش نفوض داعش در اطراف کربلا جلوگیری شود.

این خبر را شبکه الرموسه نیوز منتشر کرد و در ادامه آورده:در این عملیات تمامی یگان های زمینی و هوایی عملیات مرکزی فرات شرکت دارند، همچنین یگان هایی از نیروهای رزمی و امنیتی پلیس کربلا نیز در عملیات حضور دارند.

الغانمی افزود که نیروهای امنیتی به فرماندهی «قیس خلف المحمداوی» فرمانده عملیات مرکزی فرات و «احمد زوینی» فرمانده پلیس کربلای معلی این عملیات را آغاز کردند و عملیات در مناطق «الرحالیه»، «الروضه»، «حسیله» و عمق مناطق بیابانی و مرزی به سمت غرب استان کربلا انجام خواهد شد.

سخنگوی پلیس کربلا گفت: هدف از این عملیات، شناسایی مناطق مورد نظر و بازرسی دقیق آنهاست تا از امنیت و خالی بودن آنها از عناصر داعش اطمینان حاصل کنیم و امنیت و ثبات در این استان همچنان ادامه داشته باشد. این عملیات همچنین با هدف پشتیبانی از نیروهای نظامی در عملیات موصل صورت می‌گیرد.




ارسال نظرات