آیت الله کعبی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

مبارزه بی امان مولای متقیان با اشرافیت سیاسی و مفسدان اقتصادی

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مولا علی (ع) مبارزه بی امانی علیه اشرافیت سیاسی و مفسدان اقتصادی و جهل و ساده لوحی و تعصبات عمیق جاهلی را شکل دادند.
کد خبر: ۸۸۴۵۶۱۰
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
آیت الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: امیر المومنین علی (ع) امتداد حقیقی رهبری رسول الله (ص) است که در حفظ و تثبیت و تعمیق و رشد اسلام ناب محمدی و جلوگیری از انحراف و بدعت و تلاش برای زمینه سازی و گسترش اسلام و عرضه خالص آن به بشریت بعد از شکل گیری اولیه اسلام نقش درجه یک داشت.

وی افزود: بعد از ارتحال رسول گرامی اسلام(ص) اگرچه جامعه اسلامی از تعالیم رسول الله و رهبری الهی فاصله گرفته بود اما در عین حال امیر المومنین به جای انزوا و حاشیه نشینی جهت حفظ اسلام و نظام و مسلمین فداکاری های بی شماری کرد و با مشاوره دادن به حکومت، قضاوت در حکومت، تبیین قرآن و سنت پیامبر و مبارزه با بدعتها و انحرافات شاکله اصلی تعالیم اسلام را حفظ کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مولا علی (ع) مبارزه بی امانی علیه اشرافیت سیاسی و مفسدان اقتصادی و جهل و ساده لوحی و تعصبات عمیق جاهلی را شکل دادند و در نهایت پیام آور توحید و تقوا و معنویت و عدالت و آزادی و پیشرفت و شکل گیری جامعه اسلامی بودند.

ارسال نظرات