مسئول قرارگاه جهادی علمدار مازندران:

ساخت دو واحد مدرسه هدیه قرارگاه جهادی علمدار مازندران به محرومان اندیکای خوزستان است

با همت قریب به 100 دانشجوی مازندران و با هجرت و فعالیت 20 روزه جهادگران در منطقه اندیکای چلو (شمال شرق خوزستان) که با استان چهارمحال و بختیاری دارای مرز مشترک است، دو واحد مدرسه برای دانش آموزان مناطق محروم ساخته می شود.
کد خبر: ۸۸۴۵۶۱۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  محمد آرام مسئول قرارگاه جهادی علمدار مازندران در گفتگو با بسیج از فعالیت نوروزی گروه اردوهای جهادی به منظور کمک به محرومان استان خوزستان خبر داد.
 مسئول قرارگاه جهادی علمدار مازندران گفت: با همت قریب به 100 دانشجوی مازندران و با هجرت و فعالیت 20 روزه جهادگران در منطقه اندیکای چلو (شمال شرق خوزستان)  که با استان چهارمحال و بختیاری دارای مرز مشترک است، دو واحد مدرسه برای دانش آموزان مناطق محروم ساخته می شود.
 وی یادآور شد: 30 خواهر و 70 برادر دانشجوی مازندران، در قالب قرارگاه جهادی علمدار با اردوی 20 روزه نوروزی در اندیکای خوزستان به مسائل آموزشی، فرهنگی، عمرانی، بهداشت و درمان و اشتغالزایی پرداختند.
آرام افزود: گرچه فاز اول برنامه های اردوی جهادی دانشجویان مازندران در خوزستان  در دهم فروردین پایان یافت، اما برای تکمیل پروزه های عمرانی و کمک به نیازمندان و محرومان در مسائل آموزشی، فرهنگی، بهداشت و درمان و اشتغالزایی طی فاز های متعدد تا پایان سال جاری با فعالیت کارگروهای مربوطه در آن مناطق ادامه دارد تا روح امید به زندگی در میان محرومان دمیده شود.
وی زمان مرحله(فاز) دوم آغاز هجرت دانشجویان قرارگاه علمدار مازندران به منطقه محروم خوزستان را اوایل اردیبهشت دانست.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها