خبرهای داغ:
همرزم شهید صیاد شیرازی:

شهدا برای تاریخ الگویی ماندگار و ذخایر تمام ناشدنی هستند

یکی از همرزمان شهید شیرازی در آیین گرامیداشت این شهید، با بیان بخش هایی از دوران پرافتخار زندگانی شهید صیاد شیرازی، ایشان را الگویی ماندگار برای مردم ایران دانست.
کد خبر: ۸۸۴۵۶۲۳
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدناصر حسینی گفت: شهید شیرازی دارای فرصت سازی، خلاقیت و رشادتی بی نظیر بود و فرو نشاندن غائله کردستان، فرماندهی عملیات های مختلف در جنگ تحمیلی و شکست منافقان در عملیات مرصاد را در کارنامه زرین خود دارد.

وی با بیان اینکه بدون تردید یکی از ارزش ها و ذخایر تمام نشدنی نظام، شهدایند، افزود: کشور ایران به علت فداکاری های چنین سربازان گمنامی است که با دفاع خوب و از جان گذشتگی بی نظیرشان، بعد از گذشت هزاران سال، هنوز نامش در پهنه نقشه جهان می درخشد.

این امیر بازنشسته ارتش، قهرمانان دفاع مقدس را قهرمانانی واقعی عنوان و بیان کرد: شهدا افرادی هستند که در میان ما و با ما زندگی کرده و ما به عینه نیکی های آنها را دیده و با آن ها الفت داشته ایم، اسطوره و افسانه هایی ساخته اذهان بشری نیستند که به فراموشی سپرده شوند.

آیین گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی با حضور صدها نفر از مردم، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها