خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلیبر:

برخی به جای امید به امریکا به فکر کسب و کار باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلیبر در آیین میلاد حضرت علی(ع) در این ناحیه با اشاره به اینکه برخی از مسئولان پاسخ قاطعی به آمریکا نمی دهند گفت: این افراد یا آمریکا را دشمن نمی دانند یا از آمریکا می ترسند.
کد خبر: ۸۸۴۵۶۳۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شکوریان افزود: مسئولان دلسوز باید به فکر مردم و بهبود فضای کسب و کار و اقتصاد باشند و امریکا را دشمن اول اسلام و ایران و انقلاب بدانند.

وی اقتصاد را از مشکلات اساسی مردم عنوان و بیان کرد: مسئولانی که به فکر مشکلات اقتصادی مردم نباشند یا متخصص در این امر نیستند و یا اینکه دغدغه حل مشکل را ندارند که در هر دو صورت باید امورات کشور را به کارشناسان و متخصصان اقتصادی و سیاسی واگذار کنند والا امید بستن به غرب به خصوص امریکا چیزی جز رسوایی ندارد.

حجت الاسلام شکوریان در بخش دیگر سخنان خود به ولادت حضرت علی(ع) نیز اشاره کرد و ادامه داد: ایشان مولود کعبه بوده و این بهترین علت بر مقام والای اوست، نخستین کسی بوده که به رسول خدا ایمان آورد و در درجه عالی ولایت مداری قرار گرفت و باید کسانی که خود را شیعه امیرمومنان می دانند در ولایت مداری به آن حضرت تمسک جویند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها