رییس اداره تبلیغات اسلامی تفت:

22‌مسجد برای برگزاری اعتکاف در تفت پیش‌بینی شده است/ حضور بیش از هزار معتکف تفتی در سال گذشته

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت گفت: در سال گذشته هزار و 210 نفر در 21 مسجد شهرستان تفت معتکف شدند که امسال نیز 22 مسجد آماده میزبانی از معتکفان است.
کد خبر: ۸۸۴۵۷۳۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت با اشاره به در پیش بودن ایام البیض و فرصت معنوی اعتکاف گفت: امسال نیز همزمان با ایام‌البیض مراسم معنوی اعتکاف در نقاط مختلف شهرستان تفت برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام «محمدعلی متوسل» بیان کرد: امسال ثبت‌ نام از افراد برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف از 15 فروردین ماه در محل اداره تبلیغات اسلامی و دفتر امام جمعه شهر تفت آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 22 مسجد شهرستان تفت خبر داد و افزود: در سال گذشته هزار و 210 نفر در 21 مسجد شهرستان تفت معتکف شدند که امسال نیز 22 مسجد آماده میزبانی از معتکفان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تفت هزینه ثبت‌نام را 50 هزار تومان بیان کرد و افزود: همانند سال گذشته دو مسجد امام خمینی (ره) و امام حسن مجتبی (ع) شهر تفت برای برادران و خواهران معتکف آماده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم معنوی اعتکاف از 13 رجب تا 15 رجب در مکان‌های پیش‌بینی شده برگزار می‌شود.

گفتنی است علاقه مندان جهت شرکت در مراسم اعتکاف می‌توانند برای ثبت‌نام به سازمان تبلیغات تفت، مسجد امام حسن مجتبی (ع) و دفتر امام‌جمعه تفت مراجعه کنند.

ارسال نظرات