نمایشگاه خیابانی آثار کتاب ریفورم کاریکاتوریست لرستانی برپا شد

نمایشگاه خیابانی آثار کتاب ریفورم آرش فروغی، کاریکاتوریست لرستانی از 21 تا 25 فروردین‌ماه برپا است.
کد خبر: ۸۸۴۵۷۸۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آرش فروغی، کاریکاتوریست لرستانی دارای مدرک کارشناسی و متولد 1367 است که حدود 15 سال است که فعالیت کاریکاتور را به‌صورت حرفه‌ای آغاز کرده است.
این کاریکاتوریست لرستانی بیش از 70 اثر در کارنامه فعالیت خود دارد که بیشتر این آثار در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی همچون جشنواره دوسالانه طنز برزیل، فستیوال کارتونت چین، جشنواره گالاریت ایتالیا، روسیه و سوریه، جشنواره ردمن چین، جشنواره ملی حقوق بشر آمریکایی و جشنواره جهانی هولوکاست مقام کسب کرده‌ است.
آرش فروغی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج بابیان اینکه کتاب ریفرم گوشه‌ای از فعالیت 15 ساله من است، اظهار داشت: کتاب ریفورم (Reform) شامل 25 اثر رنگی در قطع خشتی است که با تلاش حوزه هنری لرستان گردآوری‌شده و توسط انتشارات سوره منتشر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این کتاب در 84 صفحه به چاپ می‌رسد، افزود: این کتاب به‌صورت دوزبانه فارسی و انگلیسی، بنا است در اوایل سال جاری طی مراسمی رونمایی شود.
این کاریکاتوریست لرستانی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه خیابانی حدود 20 اثر از کتاب ریفورم، توسط واحد تجسمی حوزه هنری لرستان از تاریخ 21 تا 25 فروردین‌ماه در حوزه هنری به نمایش گذاشته شده است.


انتهای پیام/ش

ارسال نظرات