افزایش 13 درصدی مصرف فرآورده های نفتی

مصرف انواع فرآورده های نفتی در تعطیلات نوروز امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در استان کهگیلویه و بویراحمد 13 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۸۴۵۸۰۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی استان میزان مصرف انواع فرآورده های نفتی در تعطیلات نوروز امسال را 13 میلیون و پانصد هزار لیتر اعلام کرد و گفت:این در حالی است که این میزان در مدت مشابه پارسال 12 میلیون و 10 هزار لیتر بود.
مسعودی همچنین از افزایش 7 درصدی مصرف بنزین در ایام نوروز امسال خبر داد و افزود:میزان مصرف بنزین با 7 درصد افزایش از 8 میلیون و 999 هزار لیتر در نوروز پارسال به 9 میلیون و 668 هزار لیتر در نوروز امسال رسیده است.
وی افزایش مسافرتها،ورود گردشگران نوروزی به استان و توسعه حمل و نقل را از عمده عوامل این افزایش دانست وگفت: از مجموع 13 میلیون و پانصد هزار لیتر فرآورده نفتی مصرف شده در نوروز امسال 9 میلیون و 668 هزار لیتر آن بنزین،3 میلیون و 85 هزار لیتر نفت و گاز، 399 هزار لیتر نفت سفید، 355 هزار لیتر بنزین سوپر و بقیه سوخت هواپیما و بالگرد بوده است.
مسعودی با بیان اینکه 41 پمپ بنزین و جایگاه سی.ان.جی به مردم و مسافران نوروزی خدمات رسانی انجام دادند گفت: در ایام نوروز 4 تیم گشت و بازرسی کار نظارت بر نحوه توزیع سوخت و ارائه خدمات رفاهی بر جایگاه های عرضه سوخت در استان را بر عهده داشتند که هیچ گونه تخلفی در این بازرسیها مشاهده نشده است.
وی همچنین از راه اندازی یک جایگاه سوخت سی.ان. جی دیگر در منطقه دشت روم بویراحمد تا پایان اردیبشهت ماه خبر داد.
ارسال نظرات