خبرهای داغ:
با گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای؛

کتاب شهدای هسته ای رونمایی شد

کتاب شهدای هسته ای به همت علی و حسن تارم تالیف و همزمان با سالروز ملی فناوری هسته ای رونمایی و به بازار کتاب عرضه شد.
کد خبر: ۸۸۴۵۸۳۹
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

مولف اصلی این کتاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در خصوص نشر این کتاب گفت: شهدای دانشمند هسته ای ایران سند مظلومیت ایران اسلامی هستند، دانشمندانی که با ویژگی های مشترک، اهداف هماهنگ و تلاش های مستمر در مسیر زنده نگه داشتن چرخه هسته ای کشور گام برداشتند.

علی تارم افزود: این شهدا نماد پیشرفت، علم و آمیختگی علم، ایمان، شجاعت، خون و شهادت هستند که جوانان با بصیرت ایران باید راه آن ها را ادامه داده و با پیشرفت روز افزون در عرصه علم و فناوری انتقام خون آن ها را از دشمنان و معاندان نظام اسلامی پس گیرند.

وی با بیان اینکه بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب «زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست»، به شناساندن بیشتر شهدا در جامعه و ارج نهادن به مقام شامخ آن ها در لبیک گویی به رهبر تاکید کرد.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: شهادت پاداش این غیور مردانی بود که با جهاد علمی خود، چراغ علم و روشنایی را در سنگر دانشگاه پرفروغ نگه داشتند و در نهایت با اهدای خون خود، درخت انرژی هسته ای ایران را آبیاری کردند.

تارم به بخش های مختلف این کتاب نیز اشاره و بیان کرد: این کتاب در پنج بخش شامل؛بخش اول: شهید مسعود علیمحمدی، بخش دوم: شهید دکتر داریوش رضایی نژاد، بخش سوم: شهید دکتر مجید شهریاری، بخش چهارم: شهید مصطفی احمدی روشن و شهید رضا قشقایی و بخش پنجم: اعترافات عوامل ترور شهداي هسته اي کشور تدوین شده است.

کتاب شهدای هسته ای توسط انتشارات شکوریان در قالب یک هزار جلد منتشر و به بازار کتاب عرضه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها