حضرت علی(ع) پرورش یافته مکتب پیامبر اکرم(ص)

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت:حضرت علی (ع)پرورش یافته مکتب پیامبر اکرم(ص) بود.
کد خبر: ۸۸۴۵۹۰۴
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
نماینده ولی فقیه در استان در جمع مدیران فرهنگی استان با تبریک میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و روز پدر گفت: شخصیت آن حضرت به قدری عظمت دارد که جهان بشریت از درک و وصف آن عاجز مانده به طوریکه زبانها از بیان و توصیف قاصر بوده و بشر را در گذشته، حال و آینده مبهوت کرده و خواهد نمود.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با تبیین سیره اخلاقی و عملی حضرت علی (ع) زهد،ولایتمداری،ساده زیستی،شجاعت و مردمداری را از مهمترین آنها برشمرد و افزود: آن حضرت الگویی بی نظیر برای بشر است چرا که هر کسی به خوبی و به طور واقعی و حقیقی پیرو راستین آن حضرت باشد زمینه سعادت و رستگاری دنیا و آخرت را برای خود به ارمغان آورده است.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات حساس و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواستار نظارت دقیق و بی طرفانه و صیانت از آراء و حقوق مردم از سوی مسئولان متولی شد و گفت: اگر این انتخابات دقیق، منظم و در فضایی آرام و به دور از تنش های سیاسی انجام گیرد موجب بیمه کردن کشور در مقابل تمامی خطرات،حفظ نظام و ایجاد اعتماد و پیوند عمیق در بین مردم، نظام و مسئولان می شود که این به نفع آینده کشور است.
آیت الله ملک حسینی در بخش دیگری از سخنانش از مسئولان متولی خواست همانند گذشته زمینه مشارکت و حضور باشکوه مردم در پای صندوقهای رای را فراهم کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هم در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد یکسال گذشته این اداره در حوزه های فرهنگی ،اجتماعی و عمرانی گفت: تعمیر و تجهیز خانه های عالم روستایی،برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه قشرهای مختلف در زمینه کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی،گفتمان های دینی دانش آموزی و دانشجویی،نشست های تخصصی بصیرتی، اعزام 750 مبلغ به مناطق مختلف استان در ماه مبارک رمضان در سال گذشته از مهمترین اقدامات صورت گرفته در سال گذشته بود.
حجت الاسلام برازش همچنین از اجرای برنامه های مختلف این اداره در سال جاری خبر داد و افزود: تکمیل مساجد نیمه تمام روستایی،چاپ 10 هزار جلد قرآن کریم بنام استان با همکاری خیران و نیز تاسیس مدرسه معارف اسلامی صدرا وابسته به این اداره در شهر یاسوج از جمله این برنامه ها است.
حجه الاسلام خرم روز رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان نیز گفت: این آمادگی را داریم و تلاش می کنیم تا زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه را در استان فراهم کنیم.
وی از نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا و هواداران آنها خواست تا با رعایت قوانین تبلیغاتی انتخابات و بدور از هر گونه تنش مسئولان برگزاری را یاری کنند.
ارسال نظرات