فرمانده سپاه کربلا:

آمادگی برای جانفشانی و مهاجرت برای یاری اسلام فضیلت شهدای مدافع حرم است/ برگزاری یادواره شهدای خانطومان از 17 فروردین تا 17 اردیبهشت در سراسر مازندران

سردار بابایی ویژگی خاص شهدای محور مقاومت و مدافع حرم را بالابودن بصیرت و شجاعت خواند و به نقل از مقام معظم رهبری افزود: این شهدا نسبت به سایر شهدا، دارای دو امتیاز و فضیلت، آمادگی برای جانفشانی در راه اسلام و مهاجرت از وطن برای یاری مظلومان به سرزمین دیگر هستند.
کد خبر: ۸۸۴۶۰۰۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه کربلا ظهر در گفتگو با بسیج از شکل گیری ستاد سالگرد شهدای خانطومان و بزرگداشت شهدای مازندرانی مدافع حرم در مرکز استان خبر داد.
سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین بابایی با اشاره به اینکه این روزها یادآور مجاهدت و رشادت شهدای مدافع حرم(شهدای خانطومان) است، گفت: حماسه آفرینان خانطومان کسانی هستند که طی سه مرحله عملیات، با رشادت جانانه مقابل تکفیریها، ضمن وارد کردن ضربات مهلک به دشمنان اسلام و انسانیت، ایثارگری کرده و بعضا با مقاومت مردانه به فیض عظمای شهادت نائل گشتند.
فرمانده سپاه کربلا افزود: به منظور پاسداشت حماسه آفرینی و مقام این شهدا، ستادسالگرد شهدای خانطومان و بزرگداشت شهدای مازندرانی مدافع حرم در مرکز استان و تمام شهر های مازندران تشکیل شد.
وی شکل گیری این ستاد را خواست مردم عاشق، فهیم و دلداده به شهدا و خانواده های معزز شهیدان مدافع حرم در مازندران خواند که باید به نحو شایسته ای بر پا گردد.
سردار بابایی ضمن اشاره به اینکه مراسم یادواره شهدای خانطومان به صورت خودجوش برگزار می گردد، تصریح کرد: مشارکت باشکوه مردم، مسئولین و رزمندگان در این مراسم، بخش کوچکی از رسالت زینبی ملت وفادار به اهل بیت(ع) است و انشائالله مورد قبول خداوند عز و جل، امام زمان(عج) و شهدای مظلوم راه مقاومت و مدافع اسلام قرار گیرد.
فرمانده سپاه کربلا با عنوان اینکه یادواره شهدای خانطومان و مدافع حرم از 17 فروردین تا 17 اردیبهشت ادامه دارد گفت: مراسم محوری شهدای خانطومان در روزهای پایانی زمان یادشده در ساری با حضور خانواده های شهدا و مردم ولایتمدار و دلداده به شهدا برگزار می شود که مکان، زمان و برنامه های آن، متعاقبا اعلام خواهد شد.
سردار بابایی ویژگی خاص شهدای محور مقاومت و مدافع حرم را بالابودن بصیرت و شجاعت خواند و به نقل از مقام معظم رهبری افزود: این شهدا نسبت به سایر شهدا، دارای دو امتیاز و فضیلت، 1- آمادگی برای جانفشانی در راه اسلام و 2- مهاجرت از وطن برای یاری مظلومان به سرزمین دیگر هستند.
وی این دو ویژگی شهدای مدافع حرم و خانطومان را سبب ساز اجر و مزدی بیشتر دانست و تاکید کرد: به معنایی دیگر همه مردم ایران امنیت سالهای اخیر را مرهون جانفشانی رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در عراق، سوریه و ... هستند و بر اساس فرامین مقام معظم رهبری اگر این رزمندگان نبودند امروز می بایست در همدان، کرمانشاه و کردستان با دشمنان اسلام می جنگیدیم.
فرمانده سپاه مازندران عنوان داشت: همه ملت و آحاد مردم کشور اسلامی ایران اعم از زن و مرد، کودک، نوجوان و بزرگسال، آرامش و امنیت امروز را مرهون مجاهدت رزمندگان و جانفشانی شهدای اسلام به ویژه شهدای مدافع حرم می دانند و بر همین اصل، راه مقاومت با قدرت بیشتر و فزاینده تری ادامه خواهد داشت.
سردار بابایی گفت: مازندران به خود می بالد که با تقدیم 36 شهید مدافع حرم، همانند دوران دفاع مقدس، افتخار زرینی دیگر برای نظام و انقلاب اسلامی در یاری به مظلومان و دفاع از حریم اهل بیت(ع) و اسلام کسب کرده است.
وی در خاتمه یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای مدافع وطن، شهدای مدافع حرم و به ویژه 13 شهید خانطومان را گرامی داشت و هم نشینی با شهدا و ائمه معصومین (ع) را برای همه مومنین مسئلت کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها