خبرهای داغ:
عصر دیروز؛

حادثه رانندگی در مراغه چهارکشته و زخمی برجای گذاشت

حادثه رانندگی و برخورد یک دستگاه مینی بوس با دو دستگاه سواری در جاده روستای ورجوی مراغه منجربه چهار نفر کشته و مجروح شد.
کد خبر: ۸۸۴۶۱۴۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مراغه افزود: در این حادثه که عصرسه شنیه روی داد، چهار سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید کشته و یک نفر از سرنشینان آن که یک نوزاد بود مجروح شد.
جواد پنداشته افزود: این حادثه بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سمند و مینی بوس و به دنبال آن برخورد این مینی بوس با خودروی پراید به وجود آمد.
وی بیان کرد: همچنین یک سرنشین خودروی سمند و شش نفر از سرنشینان مینی بوس نیز در این حادثه مجروح شدند که با حضور نیروهای امدادی این سازمان و اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

پنداشته خاطرنشان کرد: در این رویداد، تیم های اطفای حریق و امداد و نجات آتش نشانی با حضور در محل حادثه به مهار و رهاسازی اجساد و مصدومان پرداخته و اجساد و مجروحان نیز توسط اورژانس به بیمارستان و پزشکی قانونی انتقال یافتند.
این تصادفات برای چندمین بار در ماه ها اخیر است که در مسیر روستاهای این شهرستان شاهد چنین تصادف های شدید با آمار بالای کشته و مجروح هستیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها