پدر شهید احمدی روشن:

مراکز علمی مستحکم ترین خاکریزهای کشور هستند

رحیم احمدی روشن در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه پیشرفت و آبادانی کشور با دل بستن به وعده های کدخدا حاصل نمی شود، تصریح کرد: تاریخ به آیندگان نشان خواهد دادکه این دولت با ملت ایران چه معامله ای کرد، چه داد و چه گرفت.
کد خبر: ۸۸۴۶۱۵۸
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از  ابصارخبر،  پدر شهید احمدی روشن در جشن بزرگ هسته ای که توسط انجمن اسلامی دانشجویان در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد ضمن انتقاد صریح از عملکرد دولت در موضوع هسته ای به نتایج برآمده از برجام پرداخت و گفت: پیشرفت و آبادانی کشور با دل بستن به وعده های کدخدا حاصل نمی شود بلکه در گرو عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و در سایه کار و تلاش طاقت فرسا محقق می شود.
 

هزاران مصطفی در کشور وجود دارد

رحیم احمدی روشن پدر شهید هسته ای مصطفی احمدی روشن در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک میلاد امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) با اشاره  به احادیث و روایات تاریخی به بیان فضایل و برکات حضرت علی(ع) پرداخت و گفت: شکافته شدن رکن یمانی جزء آن دسته از معجزاتی است که دشمنان اسلام بخصوص آل وهابیت خبیث و ملعون نتوانستند به تحریف یا از بین بردن اسناد تاریخی آن بپردازند هرچند که در این راه کارهای زیادی چون پر کردن  این شکاف با سنگ و سیمان به بهانه مرمت انجام دادند ولی به اذعان حاجیان هنوز هم این معجزه الهی به حکم خداوند متعال و پابرجا است.

وی تصریح کرد: حضرت علی(ع) تنها کسی در تاریخ است که مکان ولادت و شهادتش خانه خدا است.

احمدی روشن در بخش دیگری از سخنان خود با بیان خاطراتی از فرزند شهیدش به چگونگی شهادت مصطفی پرداخت و گفت: درست است که دشمنان اسلام و کشور به خیال خود مصطفی را از من گرفتند، اما امروز هزاران مصطفی در کشور رهرو راه او و آرمان هایش هستند.

وی به بیان پیام های حماسه آفرینی مردم در زمان شهادت مصطفی احمدی روشن اشاره کرد و گفت: در اولین گام بسیاری از فرزندان این سرزمین بعد از شهادت مصطفی تغییر رشته دادند بطوریکه در کشور موج گرایش دانشجویان به سمت رشته تحصیلی مصطفی یعنی فیزیک هسته ای بصورت خود جوش ایجاد شد و مهمتر از اینکه این شعار موقت و احساسی نبود بلکه  شعار توأم با شعور و معرفت و انسانیت بود که فرزندان من با احساس تکلیف و از روی تعقل به این کار پرداختند تا به دشمن بفهمانند که ایران اسلامی پر از مصطفی ها است.

احمدی روشن دریافت طومارهای جوانان کشور بعد از شهادت فرزندش را یادآور شد و گفت: ایمان به خدا و اخلاص در کارها جهت کسب رضای الهی در این طومار نوشته ها موج می زد.

وی در ادامه سخنان خود به روایت تاریخ صنعت هسته ای کشور پرداخت و از کم کاری مسئولین کشور بخصوص گردن کج کردن آنها در برابر خواسته های دشمنان در به تعطیل کشاندن این صنعت که حاصل خون شهدای هسته ای کشور است انتقاد کرد.

مراکز علمی کشور مستحکم ترین خاکریزهای کشور هستند

احمدی روشن از  مراکز هسته ای و علمی کشور به عنوان مستحکم ترین سنگرهای و خاکریزهای کشور در برابر تهاجمات  بی امان استکبار جهانی نام برد و گفت: متأسفانه به دلیل طرز تفکر غلط عده ای که حل تمام مشکلات و موانع پیشرفت کشور را در به تعطیل کشاندن این سنگرها می دیدند، امروز شاهد این هستیم که نه تنها کاری از پیش برده نشد و حتی سنگریزه ای نیز  از پیش پای مشکلات کشور برداشته نشد بلکه صدمات جبران ناپذیری نیز به این سنگرهای کلیدی وارد شد که لازم است با همت جوانان مومن و انقلابی کشور بار دیگر با خلق حماسه ای چرخ هسته ای کشور دوبار فعال شود.

وی گفت: مسئولین کشور و همه کسانیکه شیعه و مسلمان هستند و از استقلال و حریت برخوردارند باید با شناخت یزید ملعون زمان خود که همان بوش، اوباما و ترامپ هستند، به این نکته پی برده باشند که این دشمن با ما سر سازگاری ندارد و همسفره شدن با انها کاری اشتباه و ضرر آفرین است.

احمدی روشن با بیان اینکه خدا، وجدان انسانی و تاریخ سه کل هستند که نمی توان با آنها بازی کرد، خطاب به مسئولین و دولتمردان کشور گفت: تاریخ گواه بر همه رخدادهای مثبت و منفی در جهان است و با ورق زدن آن براحتی می توان حوادث مختلف را مرور و به بطن حقایق پی برد.

وی افزود: تاریخ به آیندگان نشان خواهد دادکه این دولت با ملت ایران چه معامله ای کرد، چه داد و چه گرفت.

احمدی روشن با بیان اینکه دولتمردان ما سه سال و اندی همه چیز ما، از تنفس گرفته تا آب خوردن را به برجام و بستن در صنعت هسته کشور گره زدند و در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایران اسلامی گردن کج کردند و کلید خوشبختی ایرانیان را در دستان کدخدا دیدند،گفت: امروز آنها  به کجا رسیدند و چه دستاوردی نصیب ملت شهید پرور ایران کردند.

وی افزود: امروز کار به جایی رسیده است که به جای ابراز  شرمندگی در برابر مردم، در برابر صدای حق و مطالبه مردم برافروخته شده و تندی نیز می کنند و علت آن هم چیزی جز دست های خالی نیست.

 

 
ارسال نظرات