راهیابی دانش آموزان سیریک به مسابقات قرآن کشوری/ کسب ۹ رتبه در مسابقات قرآن

معاون پرورشی آموزش و پرورش سیریک گفت: دانش آموزان شهرستان سیریک با کسب ۲ رتبه اول ،۵ رتبه دوم و ۲ رتبه سوم کار خود را در مسابقات قرآنی به پایان رساندند و مجوز حضور در مسابقات کشوری را کسب کردند.
کد خبر: ۸۸۴۶۷۴۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، ابراهیم ملاحی در گفتگو با خبرنگار آذینی اظهار کرد: سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان استان هرمزگان که به میزبانی شهرستان بندرعباس برگزار شد تعداد ۹ نفر از دانش آموزان شهرستان سیریک  موفق شدند با کسب رتبه های اول تا سوم استان به مسابقات کشوری راه یابند.

وی افزود: مسابقات قرآن و عترت در رشته های قرائت ، تفسیر ، نهج البلاغه ، صحیفه سجادیه و انشای نماز به مدت دو روز در بندرعباس برگزار شد که دانش آموزان  شهرستان سیریک خوش درخشیدند.

ملاحی یادآور شد: تعداد ۳۵ دانش آموز شهرستان شامل ۱۲ دختر و ۲۳ پسر به این مسابقات اعزام شدند که بعد از رقابت در مسابقات توانستند ۹ رتبه برتر این دوره مسابقات را به خود اختصاص دهند که جای خوشخالی و تقدیر و تشکر دارد.

وی تصریح کرد:  در این دوره مسابقات علی سقا پیشه و  مهدیه کشاورز  در رشته های تفسیر و نهج البلاغه  نفرات اول شدند و حسین قاسمی زاده، داود پاسبان، مروان جنگجو زاده، مهدی بلوچ پور، فاطمه قلندری، خدیجه مندوست و زینب شرفی به رتبه های دوم و سوم در رشته های تفسیر،ترتیل، قرائت، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به دست آوردند.

ارسال نظرات