امام جمعه پلدختر:

دشمن درصدد خدشه دار کردن شخصیت های انقلابی در انتخابات است

امام جمعه پلدختر گفت: دشمنان خارجی همراه با عوامل و پادوهای داخلی خود درصدد تخریب نظام و مخدوش کردن چهره شخصیت های انقلابی در انتخابات هستند.
کد خبر: ۸۸۴۶۸۳۲
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام محمد سوری در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پلدختر افزود: انتخابات پیش رو یکی از مسایل مهم روز ایران و سرنوشت ساز است.
وی مشارکت، امنیت، سلامت، رقابت و انتخاب فرد اصلح را در انتخابات پیش رو ضروری دانست و اظهار کرد: انتخابات سال جاری فرصتی است تا ملت ایران یک بار دیگر جوهره انقلابی خود را در اوج بصیرت به جهانیان نشان دهند.
امام جمعه پلدختر با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب افتخار عوام و خواص جامعه می شود.
وی گفت: طبق گزارش وزیر کشور در محضر مقام معظم رهبری، کشور 55 میلیون نفر واجد رای دادن دارد که رهبر معظم انقلاب فرمودند چه خوب است بیش از 50 میلیون نفر در انتخابات شرکت کنند.
امام جمعه پلدختر به روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) به مناسبت پیوند ارتش با انقلاب و مردم در تاریخ 29 فروردین ماه سال 57 این روز را روز ارتش و نیروی زمینی نامگذاری کردند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش و تبریک این روز افزود: در این روز ارتش به ملت پیوست و همراه با آنها با دشمنان داخلی و خارجی جنگید وبازوی توانمند ملت ایران بود .
انتهای پیام/ش
ارسال نظرات