آمادگی کهگیلویه برای برگزاری انتخابات

فرماندار کهگیلویه از آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخابات باشکوه شوراهای اسلامی شهر و روستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۶۸۵۶
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
فرماندار کهگیلویه گفت: ما در انتخابات، قانون مداری را ملاک اصلی می‌دانیم و با صیانت از آرای مردم به عنوان حق‌الناس،با تمام توان، انتخاباتی سالم را برگزار خواهیم کرد و گروه‌های مختلف سیاسی نیز نباید از اخلاق و قانون عبور کنند.
  علی پوزش افزود:انتظار است که همه نخبگان، فرهیختگان، آحاد مختلف جامعه، تاثیرگذاران در جهت بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات تلاش کنند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان کهگیلویه با اشاره به برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در شهرها و روستاهای این شهرستان گفت: بر اساس قانون انتخابات تمام الکترونیک در شهرهایی که 7 نفر عضو شورا دارند برگزار می شود و به همین منظور تقاضای برگزای انتخابات به روش تمام الکترونیک در شهر دهدشت به مرکز استان ارسال شد است.
وی با بیان اینکه در شهر دهدشت تمام ظرفیتهای و امکانات برای برگزاری انتخابات به روش تمام الکترونیک وجود دارد افزود:در صورت تایید از سوی وزارت کشور دهدشت بعد از یاسوج و گچساران سومین شهر استان است که انتخابات به شیوه تمام الکترونیک در این شهر برگزار خواهد شد.
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه هزار و 58 نفر در این شهرستان برای شوراهای اسلامی شهر و روستا نام نویسی کردند گفت : از این تعداد 157 نفر شورای شهری و 901نفربرای شورای روستایی هستند.
پوزش تعداد مردان و زنان داوطلب نامزدی شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان را به ترتیب 988 و 70 نفر ذکر کرد و گفت:تعداد داوطلبان مرد و زن برای شوراهای شهر 147 نفر مرد و 10 نفر زن بوده است.
وی تعداد داوطلبان مرد و زن برای شوراهای اسلامی در روستاهای این شهرستان را 841 نفر مرد و 60 نفر زن ذکر کرد و افزود: از مجموع افراد ثبت نام کرده برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان تاکنون 7 نفر انصراف داده اند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان کهگیلویه تعداد اعضاء هیات اجرایی در هر بخش این شهرستان را 9 نفر بیان کرد و گفت: در مجموع تعداد اعضاء هیات اجرایی در شهرستان کهگیلویه اعم از شهری و روستایی 47 نفر هستند.
ارسال نظرات