خبرهای داغ:
مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی برخوار:

توقع مردم از دولت، انقلابی عمل کردن است

مهرافشان گفت: ما هر کجا که انقلابى عمل کرده ایم و مسئول انقلابى داشته ایم پیروز میدان بوده ایم و انتظار مردم هم از دولت این است که در همه ى مسائل انقلابى عمل کند.
کد خبر: ۸۸۴۶۹۸۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی برخوار در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته دولت آباد با توجه به قرار گرفتن در ماه رجب گفت: حضرت على (ع) اولین کسی بودند که الگویی برای تحریف نشدن اسلام نهادند، به عبارتی دیگر اگر ایشان با اهل جمل و صفین و نهروان نمی جنگیدند، امروز از اسلام چیزی نمی ماند چرا که حجتی برای مقابله با آنان که در ظاهر مسلمان اند وجود نداشت.
سبحان مهرافشان افزود: سیره حضرت علی (ع) در انقلاب ما نیز بسیار شبیه و قابل استفاده و تامل است؛ چراکه اگر امیرالمومنین مقابل اهل «جمل» نمی ایستادند، امروز حجتی برای مقابله با انقلابیون خسته و پشیمان نداشتیم و اگر مقابل اهل «صفین» نمی ایستادند، امروز وجهی واضح برای مقابله با اصحاب زور و زر و تزویر واشرافی طلب ها نداشتیم.
وی ادامه داد: اگر ایشان مقابل خوارج در «نهروان» نمی استادند، امروز راهی برای مبارزه با تحجر نداشتیم و ما برای آن که امروز داعش نماد اسلام نباشد نمی توانستیم کاری بکنیم.
مهرافشان خاطرنشان کرد: امروز در انقلاب ما نیز اصحاب جمل و صفین و خوارج به اشکال دیگرى وجود دارند؛ اشخاصی که انقلاب را مدیون خود می دانند و بعضا سابقه جهاد و انقلابی گری هم داشته اند و اکنون علم مقابله با ولی فقیه را برداشته اند که اینها همان «اصحاب جمل انقلاب» هستند.
این دانشجوی بسیجی اضافه کرد: گروه دوم اشخاصی که حقوق نجومی می گیرند، راحت طلب و عافیت طلب هستند و اشرافی گری آنان لطمات زیادی را به مردم وارد کرده است که همان «اهل صفین انقلاب» هستند.
این سخنران در معرفی گروه سوم اظهار کرد: اشخاصی که ظاهر و باطن یکسانی ندارند و حرفی به ظاهر حق را می زنند که با استفاده از آن به اهداف باطل خود برسند و به قولی دیگر انقلابی های لیبرال مسلک هستند و «خوارج انقلاب» اند؛ بنا بر این سنگینی و سختی فتنه های انقلاب قرن چهاردهم هجری از فتنه های قرن یکم هجری بیشتر است.
مهرافشان در ادامه به وظیفه تک تک مردم اشاره کرد و گفت: براى آن که جمل، صفین و نهروانی به راه نیفتد باید به اصحاب آن منش های غیر انقلابی و ضد مردمی، به اصحاب حقوق های نجومی و اشرافیت طلب و به آن هایی که دروغ گویى و خلاف واقع گویی نقطه ى بارز آن ها است، «نه بگوییم»؛ چراکه این نه گفتن هاى امروز ما مصداق ولایت مدارى عملى است.
این جوان بسیجی گفت: چرا باید یکى از اصلى ترین دغدغه ی جوانان ما مسئله اشتغال باشد؛ در حالى که کشورى سرشار از منابع داریم؛ منابعى که باید به دست جوانان ما استخراج و بکار گیرى شود، نه این که از کشور هاى دیگر براى مدیریت این منابع نیرو بیاوریم.
وی اظهار کرد: متأسفانه در این دولت ما شاهد واگذارى گسترده بازار تولید و خدمات به خارجى ها هستیم، آیا معنى اقتصاد مقاومتى این است؟!!! شرکت هاى ایرانى از توان بالایى برخوردار هستند؛ چرا کارها را به شرکت هاى ایرانى نمی دهید؟!! نیروگاه سازى را به ترکیه و ترمینال و فرودگاه سازى را به فرانسوى ها وا گذار می کنید!
این دانشجو خاطرنشان کرد: طبیعی است که با این روند شاهد اشک هاى مدیر عامل شرکت کشتى سازى باشیم که جلوى دوربین گریه بکند و بگوید ما خودمان می توانیم تولید کنیم براى چه به بیگانگان واگذار می کنید؟ آیا واقعا اجراى اقتصاد مقاومتى اینقدر سخت است؟!!! اقتصاد مقاومتى یعنى این که گندم از آلمان وارد نکنیم و برنج از تایلند وارد نکنیم که کشاورزان را بدبخت بکنیم.

مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی برخوار در ادامه سخنان خود این سوال را مطرح کرد که چرا باید فقط سه میلیون دلار مربا وارد کنیم؟ و آب معدنى ۶٠هزار تومانى از اتریش وارد کنیم که یک طبقه خاص و مرفهین جامعه مصرف کنند!

وی تاکید کرد: دولت مکلف است براى تحقق سیاست هاى کلى اقتصاد مقاومتى اقدامات مناسبى را انجام دهد و باید با تمام قدرت آن طوری که علی علیه السلام برای محرومان دل می سوزاند این هم با تمام قدرت، برای محرومان، دل بسوزاند.
مهرافشان یادآور شد: مردم از تبعیض، فساد، رانت خوارى، حقوق هاى نجومى، از خلاف واقع گویى هاى اخیر مسئولان و از بى توجهى ها و بى اعتنایى مسئولان به مشکلاتشان گله مند هستند که البته این مسائل را به پاى انقلاب نخواهند گذاشت، چرا که می دانند این ها همه از کم کارى هاى مسئولان است.
این دانشجو اظهار کرد: ما هر کجا که انقلابى عمل کرده ایم و مسئول انقلابى داشته ایم پیروز میدان بوده ایم و انتظار مردم هم از دولت این است که در همه ى مسائل انقلابى عمل کند.
وی خطاب به افرادی که تصور می کنند مردم از نظام جمهورى اسلامى دلسرد شده اند، گفت: بحمد الله مردم انقلابى ایران اسلامى با وجود کمبود ها و گله مندى ها با حفظ وحدت پاى این نظام ایستاده اند و از آرمان هاى انقلاب، امام و رهبرى تا آخرین قطره خون خود دفاع خواهند کرد چرا که تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم، ما ایستاده ایم، ما بدریون این انقلاب هستیم که تا آخرین نفس ایستاده ایم که تا ظهور ولى امرمان ایستاده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار