مسئول سازمان بسیج فرهنگیان در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد

مقابله با نفوذ سیاسی یکی از عملکردهای بسیج

رمضانیان با بیان اینکه بسیج هرگز در قالب حزب عمل نخواهد کرد، گفت: امروز مسایل سیاسی در قالب گروه ها و جریان‌ها قابل درک است اما کارکرد بسیج مقابله با بیگانگان است.
کد خبر: ۸۸۴۶۹۸۹
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
شعبانعلی رمضانیان  مسئول سازمان بسیج فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه بسیج جناحی نیست اما یکی از عملکردهایش مقابله با نفوذ سیاسی و روشنگری در خصوص مسائل حساس انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: امروز مسایل سیاسی در قالب گروه ها و جریان‌ها قابل درک است و بسیج هرگز در قالب حزب و جریان عمل نخواهد کرد و در مقابل جریان دیگری همچون نفوذ بیگانگان ایستادگی می کند.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه در نظام اسلامی و انقلاب اسلامی یک نفر تعیین شده تا خطوط و جهت اصلی و حرکت مسیر انقلاب اسلامی را مشخص کند، اظهار داشت: ولی فقیه نقش تعیین کننده ای در حکومت اسلامی برعهده دارد و بحمدالله هدایت انقلاب اسلامی بعد از رحلت امام خمینی(ره) به فقیهی همچون امام خامنه ای رسید و به همین دلیل است که امروزه با هجوم رسانه های بیگانه بر علیه ولایت فقیه مواجه هستیم، چرا که ولایت فقیه در مقابل استکبار ایستاده است.
 
رمضانیان خاطر نشان کرد: ما باید بدانیم تهدید از درون در جنبه های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و ... از کجا و از ناحیه چه کسانی است و باید تهدیدات از بیرون به فرصت تبدیل شود.
ارسال نظرات