نماینده تنگستان در گفت‌وگو با «بسیج»:

"بسیج" مصالح نظام را فدای سیاست نمی‎کند

شهریاری گفت: بسیج در مورد مسائل سیاسی از جمله فتنه 88، عملکرد ضعیف مسئولان و یا رخ دادن فساد از جانب و مواردی از این دست نیز باید موضع‎گیری و روشنگری برای عموم جامعه داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۴۷۲۹۷
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
سید کمال الدین شهریاری نماینده مردم تنگستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج عنوان کرد: اصولا انقلاب ما یک انقلاب سیاسی و درعین حال مبتنی بر تعالیم عالی اسلام و با رهبری حضرت امام بود، بنابراین همه نهادها و ارگان‎هایی که در جهت حفظ ارزش‎های انقلاب و نظام باید تلاش کنند نمی‎توانند به مسائل سیاسی بی‎تفاوت باشند و یا آگاهی‎های سیاسی‎شان پایین باشد.
 
شهریاری در ادامه این مطلب بیان کرد: آگاهی‎های سیاسی، بینش و خط مشی سیاسی این نهادها هم نشات گرفته از ارزش‎های انقلاب و نظام و همچنین پیروی از منویات رهبری معظم انقلاب باشد، بنابراین بسیج که به عنوان یکی از ثمرات این انقلاب محسوب می‎شود برای حضور در صحنه دفاع از انقلاب و نظام باید به عنوان یک نیروی ارزشی با حفظ دیدگاه‎های سیاسی مبتنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری و با رهنمودهای ایشان نسبت به مواضع سیاسی که اتخاذ می‎کنند همواره باید در صحنه حضور داشته باشند.
 
نماینده مردم تنگستان در مجلس با اشاره به بیانات امام خامنه‎ای مبنی براینکه بسیج سیاسی است اما سیاست‎زده نیست تاکید کرد: ازهمین‎رو بسیج در مسائل سیاسی حضور و بروز دارد اما سیاسی‎کار و سیاست‎زده نیست یعنی مصالح نظام و انقلاب را فدای سیاست نمی‎کند.
 
شهریاری در خاتمه خاطرنشان کرد: برهمین اساس بسیج باید در مورد مسائل سیاسی از جمله فتنه 88، عملکرد ضعیف مسئولان و یا رخ دادن فساد از جانب و مواردی از این دست نیز باید موضع‎گیری و روشنگری برای عموم جامعه داشته باشد که این یک امر شایسته‎ای است.
ارسال نظرات