جانشین فرمانده منطقه یکم دریایی سپاه:

روحیه ایستادگی به بخشی از هویت ملت ایران تبدیل شده است

جانشین فرمانده منطقه یکم دریایی سپاه گفت: روحیه ایستادگی برآمده از ارزش‌های اسلامی و اخلاقی ملت ایران تبدیل به بخشی از هویت ملت ما شده است.
کد خبر: ۸۸۴۷۵۳۲
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری هرمزگان به نقل از خبرگزاری فارس، عباس غلامشاهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهدای ما افتخار ما و ظرفیت‌های عظیم معنوی ما برای آینده کشور هستند و اتکای به ارزش‌های انقلابی برای ما یک سرمایه در مسیر مقابله با توطئه‌های دشمنان به شمار می‌رود.

وی افزود: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه یک رسالت بر دوش همه نیروهایی است که به اصول انقلاب اسلامی پایبند هستند و باید بدانیم رمز ماندگاری انقلاب ما نیز توجه به ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.

جانشین فرمانده منطقه یکم دریایی سپاه با بیان اینکه استان هرمزگان دارای شهدای شاخص فراوانی است که هر کدام بر تارک انقلاب اسلامی می‌درخشند، عنوان کرد: ثمره توجه دادن نسل جوان جامعه امروز به ارزش‌های اسلامی و انقلابی تقویت روحیه ایستادگی است که همانا ما در جنگ تحمیلی نیز نمونه‌های شاخص آن را به عینه دیده‌ایم.

غلامشاهی خاطرنشان کرد: شهیدان دارا و رئیسی دو شهید بزرگوار استان هرمزگان هستند که در نبرد نامتقارن با استکبار آمریکایی موفق شدند تا چندین فروند از تجهیزات ویژه نیروهای آمریکایی را در قعر آب‌های خلیج فارس دفن کنند و گوشه‌ای از قدرت رزمندگان اسلام را به رخ جهان‌خواران بکشند.

وی گفت: توان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با دوران دفاع مقدس صدها برابر شده است و امروز اگر دشمن متجاوزی بخواهد به سرزمین اسلامی‌مان نگاهی تجاوزکارانه داشته باشد با ید واحده ملت ایران مواجه خواهد شد که او را برای همیشه نابود می‌کند.

جانشین فرمانده منطقه یکم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: جهاد با دشمنان با قدرت و جدی‌تر از گذشته جریان دارد و اگرچه نبرد مستقیم با دشمنان وجود ندارد اما در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی به هوشیاری ویژه‌ای نیاز داریم تا بتوانیم همچون عرصه نظامی، دشمنان را شکست دهیم.

انتهای پیام/ی

ارسال نظرات