رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان:

بررسی برنامه‌های پیشنهاد شده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان در سال جدید

برنامه‌های پیشنهاد شده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان در سال جدید، ا با حضور رئیس این اداره و کارکنان آن بررسی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۷۶۴۲
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به برنامه‌های پیشنهاد شده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان در سال جدید گفت: در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرستان، انجمن‌ها و موسسات با این اداره همکاری خواهند کرد.

ایرانه حیدری با اشاره به وجود پنج انجمن در رشته‌های مختلف،افزود: انجمن استانی موسیقی، انجمن نمایش، انجمن سینمای جوان، انجمن خوشنویسان، انجمن هنرهای تجسمی و انجمن‌های ادبی در شهرستان زنجان فعال هستند که در قالب انجمن‌های ادبی، چهار انجمن ادبی اشراق، قزل‌اوزن، صراط و فریاد نیز فعالیت دارند.

وی از پیشنهاد اجرای برنامه‌های مختلفی چون کارگاه‌های شعر و داستان، نمایشگاه عکس به مناسبت‌های مختلف، اجرای نمایش، نمایشگاه کتاب، مسابقه کتاب‌خوانی، کارگاه‌های موسیقی و اجرای نمایش‌ خیابانی در طول سال توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان خبر داد و اظهار داشت: جزئیات این برنامه‌ها در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

گفتنی است، برنامه‌های پیشنهادی و مصوب اداره با حضور کارشناسان بررسی می‌شود تا بعد از تحلیل و امکان‌سنجی برگزاری آنها، در خصوص چگونگی اجرای برنامه‌ها و زمان‌بندی آن تصمیم‌گیری شود.

ارسال نظرات