پویش مردمی پیروان ولایت اعلام موجودیت کرد

دبیر کل جمعیت پیروان ولایت کشور گفت: پویش مردمی پیروان ولایت با بیش از 170 هزار امضا اعلام موجودیت کرد.
کد خبر: ۸۸۴۷۷۶۳
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد رحمان سالاری در نخستین نشست خبری جمعیت پیروان ولایت تحت عنوان پویش مردمی پیروان ولایت ضمن تبریک ایام رجب اظهار داشت: آینده و آغازگر این پویش شما خبرنگاران هستید.
وی افزود: در این پویش هیچ جریان سیاسی و نهادی نقشی ندارد و همان‌طور که از نامش پیداست یک پویش مردمی است.
وی با اشاره به اینکه برای پویش مردمی پیروان ولایت بیش از 170 هزار امضا جمع‌آوری‌شده، افزود: تاکنون حدود 45 هزار امضا از مردم لرستان برای این پویش جمع‌آوری‌شده اما هنوز هیچ‌یک از امضاهای مردم لرستان در این پویش ثبت‌نشده و این تعداد متعلق به دیگر استان‌ها است.

دبیر کل جمعیت پیروان ولایت کشور و مؤسس این پویش در رابطه با برنامه‌های این پویش، بیان کرد:
درمجموع 22 استان به‌صورت 100 درصد اعلام آمادگی اعلام سیاست‌ها و خط و مشی این جمعیت را برای انتخابات دارند و در 110 شهر مسئولین ستادها مشخص‌شده و در حالت آمادگی نهایی قرار دارد.
وی عنوان کرد: اعضا فعال ثبت‌شده در سامانه جمعیت پیروان ولایت 68 هزار و 133 نفر است و تعداد کل اعضا ثبت‌شده در سامانه تا قبل ا آغاز سال جدید 409 هزار و 896 نفر بوده است و یقیناً بعد از اعلام رسمی پویش تا مرز 500 هزار نفر تا پایان هفته پیش می‌رود.
سالاری تصریح کرد: تا هفته قبل از انتخابات پویش مردمی جمعیت پیروان ولایت تا مرز 3 میلیون امضا خواهد گرفت‌.
وی در رابطه با فعالیت این جمعیت برای انتخابات عنوان کرد: جمعیت پیروان ولایت در 31 مرکز استان ستاد ایجاد می‌کند و 110 شهرستان برای کاندیدای منتخب و ایجاد ستاد مرکزی را نیز انجام می‌دهد.
دبیر کل جمعیت پیروان ولایت کشور گفت: جریان پیروان ولایت به دلیل اینکه مردمی بوده جریانی موفق است.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌های جمعیت پیروان ولایت مختص به انتخابات ریاست جمهوری نیست، افزود: برنامه‌ریزی 15 ساله برای این جمعیت صورت گرفته و تا سال 1411 فعال است.
سالاری عنوان کرد: متأسفانه در جامعه ما باب شده ولایت مختص جریان خاصی است اما چتر ولایت مختص به همه است و وظیفه کلی همه ما پیروی منویات امام خامنه‌ای است.
وی با اشاره به اینکه شعار ما " نه به سیاسی گری و اطاعت از مقام معظم رهبری"است، تصریح کرد: دلیل انتخاب این شعار این است که سیاسیونی که مردم را وارد انتخابات می‌کنند تنها هدف آن‌ها سود و منفعت شخصی است اما هدف ما این است که در انتخابات صدای ملت ایران باشیم.
سالاری با اشاره به اینکه هدف جلوگیری از گول خوردن‌های سیاسی است، خاطرنشان کرد: 32 موسسه مردمی نیز به این جمعیت ملحق شده و درامد این جمعیت فقط از حق عضویت افراد تأمین می‌شود نه از ارگان یا فرد خاصی.

وی بابیان اینکه این جمعیت به هیچ حزبی ملحق نمی‌شود، افزود: این جمعیت به‌صورت مستقلانه عمل می‌کند.
دبیر کل جمعیت پیروان ولایت کشور افزود: درزمینهٔ انتخابات شورای اسلامی نیز شعار نه به طایفه گری را مدنظر داریم و ملاک ما برای انتخاب افراد درزمینهٔ ریاست‌جمهور بحث اطاعت از ولایت‌فقیه است.
وی گفت: به عقیده من مقصر اصلی سه‌رقمی شدن کاندیداها صداوسیما است چراکه برخی افراد فقط برای دیده شدن برای کاندیداتوری می‌روند.
سالاری افزود: درزمینهٔ بحث پیروان ولایت چندین مجموعه‌داریم اما بحث اصلی آن متعلق به این پویش است.
انتهای پیامش/

ارسال نظرات