ترقی در گفت و گو با «بسیج»:

ایجاد فضای دوقطبی به صلاح کشور نیست

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: فضای دوقطبی و احساسی کردن فضای انتخابات و دامن زدن به دوقطبی کردن انتخابات شیوه های مختلفی است که برای دور کردن جامعه از انتخاب صحیح و شایسته و عقلانی صورت می گیرد.
کد خبر: ۸۸۴۷۹۶۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه ایجاد فضای دوقطبی در کشور، به صلاح نیست، گفت: فضای دوقطبی و احساسی کردن فضای انتخابات و دامن زدن به دوقطبی کردن انتخابات شیوه های مختلفی است که برای دور کردن جامعه از انتخاب صحیح و شایسته و عقلانی صورت می گیرد و طبیعتا کسانی که فضا را دوقطبی می کنند و فضا را به سمت احساسی پیش می برند، در تلاشند که حق انتخاب شایسته را از مردم بگیرند و قطعا فضای انتخابات باید منطقی و براساس اگاهی،بینش قوی و انتخاب شایسته صورت بگیرد.
 
وی ادامه داد: مردم باید تلاش کنند که به دور از احساسات و با انتخاب اصلح، بهترین فرد را برای ریاست جمهوری انتخاب نمایند و فریب برخی تبلیغات را نخورند.
 
ترقی تاکید کرد: متاسفانه دشمن تلاش می کند که از فضای انتخاباتی کشورمان، نهایت استفاده را ببرد و مهمترین هدفش، بر هم زدن نظم عمومی و آرامش مردم است و باید مراقب رفتارهای دشمن در ایام حساس انتخابات باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار