خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان شرقی در جمع مردم سیل زده عجب شیر:

کمک رسانی به آسیب دیدگان وظیفه /اسکان آسیب دیدگان تا فصل سرما

استاندار آذربایجان شرقی در آیین شام غریبان جان باختگان روستای چنار عجب شیر گفت: طبق تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر خود وظیفه می دانیم در کمتر زمان ممکن به آسیب دیدگان کمک رسانی کنیم.
کد خبر: ۸۸۴۸۱۱۲
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده افزود: از همان دقایق نخست حادثه امدادگران، گردان های سپاه و نیروی انتظامی همچون در محل حادثه حضور یافته و به کمک مردم شتافتند که جای قدردانی دارد.
وی اظهار داشت: بازسازی روستای چنار جزو اولویت هاست و پیش از فصل سرما خانواده ها باید ساکن شوند که ۱۲خانه به صورت ۱۰۰درصد از بین رفته و ۱۸خانه نیز جدی آسیب دیده است.
جبارزاده افزود: ۶۰قطعه از اراضی دولتی در اختیار اهالی قرار داده شود که ۳۰قطعه به افراد آسیب دیده در سیل جهت ساماندهی و ۳۰قطعه دیگر به اهالی که در بستر رودخانه هستند داده خواهد شد.
وی ادامه داد: طبق مصوبه ستاد بحران کار ساخت ۱۲قطعه از این واحدها توسط دولت با سرعت تمام با فراهم کردن مقدمات اولیه توسط فرماندار و بخشدار و بنیاد مسکن باید تمام شود.
جبارزاده اضافه کرد: برای ۱۸خانه آسیب دیده وام کم بهره داده خواهد شد و صاحبان خانه های که در بستر رودخانه هستند توسط فرماندار شناسایی و داده خواهد شد .
استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: برای ساخت خانه های روستاییان آسیب دیده در سیل در استان توسط دولت تامین اعتبار شده و فرماندار و بخشدار عجب شیر باید متمرکز شوند هرچه سریع تر وارد عمل شوند.
حجت الاسلام شربیانی؛ امام جمعه عجب شیر نیز در ادامه ضمن قدردانی از مردم و امدادگران ساماندهی خانواده های بازمانده و تامین خسارات ناشی از سیل را از مسئولین کشوری و استانی را خواستار شد و افزود: مسئولان با تاکید رهبری هرچه سریع تر به مشکلات آسیب دیدگان در سیل چنار رسیدگی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها