در بیانیه ناجا عنوان شد

«29 فروردین» یادآور حماسه و نقش‌آفرینی بزرگمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران

نیروی انتظامی با صدور پیامی، «29 فروردین» روز ارتش را گرامی داشت و این روز را، یادآور حماسه و ایثار غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ و حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور دانست.
کد خبر: ۸۸۴۸۲۰۵
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از پایگاه خبری پلیس، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی 29 فروردین، روز ارتش را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است: «29  فروردین، روز پاسداشت شجاعت و دلاوری‌های فرزندان برومند این مرز و بوم در نهادی است که از نخستین روزهای پیروزی  انقلاب اسلامی با وفاداری مثال زدنی به انقلاب و نظام مقدس اسلامی، دفاع از کیان و مرزهای آبی و خاکی کشور در برابر تهدیدات بیگانگان را سرلوحه مأموریت‌های خود قرار داده است.

ارتش غیرتمندی که در طول دوران دفاع مقدس هزاران شهید، جانباز و ایثارگر را در راه حفظ عزت، استقلال میهن اسلامی و شرافت ملت ایران تقدیم کرده است و امروز که جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی پرشتاب در مسیر فتح قله‌های رفیع پیشرفت و آبادانی در حرکت است، نقش ارتش در این عرصه کاملاً بارز بوده و غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، دوشادوش و همگام با دیگر نیروهای مسلح در خط مقدم این حرکت رو به جلو و متعالی قرار دارد.

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار به عنوان ارتشی مردمی ، مکتبی، سرافراز و متکی بر تجارب گرانبهای دفاع مقدس و دستاوردهای آن، روز به روز بیشتر در جهان می درخشد با نیروهای متخصص، توانمند و همچنین به کارگیری پیشرفته ترین ابزار و بهره گیری از دانش روز دنیا توانسته در زمینه تولیدات نظامی به اقتداری در خور شأن دست یافته و به عنوان برجسته ترین و کارآمدترین ارتش ها در بین نیروهای مسلح منطقه و جهان مطرح باشد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت یاد و خاطره امیران سرافراز ارتش خصوصا شهیدان صیاد شیرازی، فلاحی، کلاهدوز، ستاری، آبشناسان، بابایی و همه شهدای عزیز ارتش و تبریک فرا رسیدن این روز به آحاد برادران بزرگوار ارتش غیور ایران اسلامی، عزتمندی و اقتدار روز افزون برای خانواده بزرگ و با صلابت ارتش در سایه سار زعامت و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) را مسئلت می نماید».

ارسال نظرات