برگزاری جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی در اردکان

جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شهرستان اردکان در رابطه با اجرای مرحله سوم اردوی عملی درس آمادگی دفاعی مدارس متوسطه برگزار شد .
کد خبر: ۸۸۴۸۳۳۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، در اين جلسه كه در محل ناحیه مقاومت بسیج اردكان برگزار شد مسئولين آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج در مورد تاريخ برگزاری ، پشتيباني و برنامه ريزي اجرای مرحله ي سوم اردوی عملی درس آمادگی دفاعی دفاعی ، مدارس متوسطه دوره دوم بحث و تصمیم گیری نمودند .

گفتني است در این مرحله از اردو که برای خواهران و برادران به صورت مجزا برگزار خواهد شد دانش آموزان با مهارت های گروهی و فردی نظیر سازماندهی ، آشنایی با زندگی و وصایای شهداء ، جنگ نرم ، اسلحه شناسی ، اصول تیراندازی ، ایست و بازرسی ، در محل مدارس دخترانه و اجرای میدان تیر ویژه دانش آموزان پسر در محل پادگان حضرت ولي عصر (عج) آشنا خواهند شد .

موضوع دیگری که در این جلسه مطرح گردید بحث اردوهاي طرح هجرت بود که فتاحي فرمانده حوزه بسيج دانش آموزي اردکان ضمن قدردانی از اداره آموزش و پروش و بسیج سازندگی شهرستان به جهت همکاری مناسب در اجرای اردوهای طرح هجرت و جهادی دانش آموزان این مهم را حاصل زحمات و تلاش های مسئولين دو نهاد در جهت پياده سازي برنامه هاي مختلف این اردوها دانست و خواستار همکاری آنها در سال جدید برای تحقق شعار سال جدید در زمینه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال شد .

گفتنی است در این جلسه مقرر گردید تا نام نويسي از دانش آموزان و فرهنگیان داوطلب جهت شرکت در این طرح در سطح مدارس آغاز شود .
ارسال نظرات