آغاز عملیات اجرایی مبارزه با پدیده گرد و غبار به همت سپاه فتح

کد خبر: ۸۸۴۸۴۳۹
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱

 سرهنگ رضا رنجبر  از  ساخت 9 مصلی نماز جمعه در این استان خبر داد و افزود: این مصلی ها هم اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی  اظهار کرد: در صورت تامین اعتبار محوطه سازی، زیبا سازی محیط، تکمیل و راه اندازی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی این مصلی ها به زودی انجام می شود و ساخت آنها به اتمام می رسد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نبود اعتبار کافی  را باعث طولانی شدن انجام پروژه ها عنوان کرد و یادآور شد: در سال 95 اعتبار خاصی به پروژها تعلق نگرفت و در واقع اعتبارات به صورت قطره ای پرداخت شد .

سرهنگ رنجبر با بیان اینکه اعتباراتی که دولت در اختیار ما قرار داد برای اتمام پروژه ها کافی نبود، ادامه داد: بیش از 30 درصد  اعتبار نیز مجموعه بسیج سازندگی سپاه برای اتمام پروژه ها تخصیص داد تا بتواند پروژه ها را پیش برده و تکمیل نماییم.

وی با اشاره به اینکه در سالهای اخیر کشورمان درگیر پدیده گرد و غبار شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری بر راه حلی برای رفع این پدیده تاکیداتی داشتند به همین منظور بسیج سازندگی در سراسر کشور برای جنگل کاری در استان خوزستان و مبارزه با این پدیده دست به کار شده است.

 مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: به همین منظور 50 هکتار از اراضی خوزستان برای جنگل کاری به سپاه فتح واگذار شده که عملیات اجرایی شروع شده است.

ارسال نظرات