استاندار زنجان:

معلمان امین‌ترین و معتمد‌ترین قشر در جامعه به شمار می آیند

معلمان امین‌ترین و معتمد‌ترین قشر در جامعه به شمار می آیند و باید تجلیل و تکریم از آنان عزتمندانه باشد.
کد خبر: ۸۸۴۸۷۹۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان:در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: اجرای طرح تفویض اختیارات به مدیریت منابع مالی و سرمایه انسانی استان ها از اهمیت ویژه ای برخورداراست و باید حمایت های لازم از اجرای صحیح این طرح و توزیع نیروی انسانی متناسب با نیاز مقاطع مختلف، صورت پذیرد.

اسدالله درویش امیری با تاکید بر اینکه باید از نیروی انسانی در حوزه آموزش و پرورش به درستی استفاده شود، افزود: در اجرای طرح تفویض اختیارات مدیریت منابع مالی و سرمایه انسانی، هیچ‌گونه تعدیل نیروی انسانی نخواهیم داشت.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که موجب سربلندی نظام تعلیم و تربیت هستند، اظهار داشت: تجلیل و تکریم از فرهنگیان نباید تنها جنبه مادی داشته باشد، زیرا ارزش، جایگاه و شخصیت این قشر بالاتر از مسائل مادی است و باید مشکلات این حوزه به دور از سلائق و نظرات فردی اشخاص، بررسی و رفع شود.

مقام عالی اجرایی استان تصریح کرد: معلمان امین‌ترین و معتمد‌ترین قشر در جامعه به شمار می آیند و باید تجلیل و تکریم از آنان عزتمندانه باشد.

وی با بیان اینکه، باید منزلت و جایگاه والای فرهنگیان در جامعه حفظ شود، یادآور شد: اینکه جامعه، معلمان را به عنوان معتمدین خود بدانند ارزش بالایی دارد، زیرا این قشر با تربیت و پرورش صحیح نسل آینده، موفقیت های مهمی را برای کشور به ارمغان می آورند.

درویش امیری در ادامه به نامگذاری روز 29 فروردین ماه به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: با حمایت های معمارکبیر انقلاب اسلامی و خنثی نمودن توطئه های رژیم پهلوی در سال 58 ، امروز شاهد حضور قدرتمندانه نیروهای مسلح در بومی‌سازی تجهیزات نظامی و تسلیحات مورد نیاز کشور هستیم.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون حمایت های صورت گرفته از نیروهای مسلح موجب شده که کشورمان در جوامع بین المللی حضوری قدرتمندانه داشته باشد.

ارسال نظرات