خبرهای داغ:

باغ موزه دفاع مقدس قبل از موزه افتتاح می‌شود/ خرداد؛ زمان افتتاح فاز نخست این پروژه

رئیس كمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینكه باغ موزه دفاع مقدس در حقیقت ورودی و در امتداد موزه دفاع مقدس فارس احداث خواهد شد، گفت: تلاش می‌كنیم تا فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس فارس را ظرف ۲ ماه آینده به بهره‌برداری برسانیم.
کد خبر: ۸۸۴۸۸۳۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
رضا محمدیان، رئیس كمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز  از افتتاح فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس فارس ظرف دو ماه آینده خبر داد و گفت: تلاش می‌كنیم تا فاز نخست این پروژه را تا خردادماه و كل باغ موزه دفاع مقدس فارس را تا پایان امسال به اتمام برسانیم.

باغ موزه دفاع مقدس فارس تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

وی یادآور شد كه در فاز نخست این پروژه، زیرساخت‌ها، محوطه‌سازی‌ها و پیاده‌رو سازی‌های باغ موزه دفاع مقدس آماده خواهد شد و در فاصله یكی دو ساله نیز المان‌های مختلف را در این باغ موزه نصب خواهیم كرد.

محمدیان با بیان اینكه باغ موزه دفاع مقدس در مجاورت پل كابلی ولیعصر اجرا شده است، گفت: در تلاش هستیم تا آخر اردیبهشت‌ماه پل كابلی ولیعصر را افتتاح كنیم و امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

باغ موزه دفاع مقدس در واقع ورودی و امتداد موزه دفاع مقدس فارس خواهد بود

رئیس كمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز با یادآوری اینكه باغ موزه دفاع مقدس از محل پل كابلی ولیعصر تا موزه دفاع مقدس فارس امتداد دارد، گفت: موزه دفاع مقدس به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در حال احداث است كه این باغ موزه عملاً مسیر ورودی موزه دفاع مقدس خواهد بود.

قریب ۷ میلیارد تومان؛ هزینه احداث باغ موزه دفاع مقدس فارس

وی با بیان اینكه این باغ موزه با المان‌های دفاع مقدس و تصاویر شهدا زینت داده خواهد شد، گفت: اعتباری قریب ۶ الی ۷ میلیارد تومان هزینه كلی احداث این باغ موزه خواهد بود.

یادآور می‌شود، پیش از این حمیدرضا گرامی، مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به ایكنا خبر داده بود كه فاز نخست موزه دفاع مقدس فارس در نیمه اول امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها