خبرهای داغ:

گفتمان‌سازی رکن اساسی تحقق اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه جهرم با بیان اینکه گفتمان‌سازی رکن اساسی اقتصاد مقاومتی است، گفت: نهاد روحانیت نقش به سزایی در این گفتمان‌سازی دارد.
کد خبر: ۸۸۴۸۸۴۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گفتمان‌سازی رکن اساسی اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: نهاد روحانیت نقش به سزایی در این گفتمان‌سازی دارد و باید گفتمان مثبت برای تولید و اشتغال ایحاد شود.

وی گفت: گفتمان‌سازی به معنای انتقادگری نیست و زمانی که اشتغال و تولید شکل می‌گیرد که گفتمان مثبت آن به وجود آید.

حجت‌الاسلام دژکام با توجه به حضور حداکثری مردم و تاثیر آن بر انتخابات افزود: حضور مردم ایران و مشارکت در انتخابات در جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی بسیار تاثیرگذار است چراکه مشارکت زیاد مردم پای صندوق‌های رأی به معنای این است که مردم جمهوری مقدس اسلامی ایران را دوست دارند و برای اهداف انقلاب و رهبرشان هرگز کوتاه نمی‌آیند. 

وی درباره روند ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دوره‌های قبل نقش شورای نگهبان را کوچک می‌دیدند اما شورای نگهبان قدرتمندانه ایستاده و می‌تواند مسئله روند انتخابات را حل کند.

امام جمعه جهرم بیان کرد: درست است که مانعی در روند ثبت‌نام نیست و همه می‌توانند شرکت کنند اما در نهایت احراز صلاحیت در دستان شورای نگهبان است و در آخر صلاحیت افراد بررسی می‌شود.

 دژکام عنوان کرد: نباید طیف‌های مختلف سیاسی در انتخابات را به جان هم انداخت و هدف در انتخابات نباید کوبیدن جناح‌ها باشد بلکه هدف بالا آمدن شخص اصلح و دوستدار انقلاب اسلامی و کشورمان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها