فرمانده سپاه ابوموسی:

ماهواره عامل ترویج فساد و بی بند و باری در جامعه است

فرمانده سپاه ابوموسی گفت: شبکه های ماهواره ای با ارائه و نمایش تصویرهای مستهجن و مبتذل و خلاف عفت عمومی یکی از عوامل ترویج فساد و بی بند و باری در جامعه هستند.
کد خبر: ۸۸۴۸۹۸۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از نافذ آنلاین، سرگرد پاسدار فاضل باوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوموسی گفت: ماهواره تاثیراتی همچون ترویج فساد و فحشا، بلوغ زودرس، تنش بین همسران، ترویج بی‌عفتی و خشونت که موجب ایجاد ارتکاب بزهکاری ‌های اجتماعی است را درپی دارد.
فرمانده سپاه ابوموسی برنامه های شبکه ‌‌های ماهواره ‌ای را عامل ترویج سبک زندگی غربی دانست و اظهار کرد: بسیاری از مردم سریال‌‌ های ماهواره ‌ای را دنبال می‌‌کنند و همواره این شبکه‌‌ ها به ویژه شبکه ‌‌های فارسی زبان به دنبال پیاده‌ سازی سبک زندگی غربی بر نظام خانواده ایرانی هستند که متاسفانه بر طبق آمار باعث ازهم پاشیدن کانون خانواده ‌‌ها نیز شده اند.
باوی افزود: از مهم ‌ترین پیامدهای منفی ماهواره در جامعه اسلامی و اصیل ایرانی بی‌اهمیت بودن به ارزش‌های اسلامی، ترویج بی‌بند و باری و فحشا و ترویج فرهنگ غلط غربی است.
وی فساد و فحشا در جوانان را عامل به هدر رفتن سرمایه جامعه دانست و بیان کرد: وقتی افراد جامعه لاابالی و فاسد، بی همت و بی تفاوت تربیت شوند امید چندانی به بهروزی و سعادت آن جامعه نیست.
فرمانده سپاه ابوموسی عنوان کرد: یکی از مهم ترین مسایلی که جامعه امروز را تهدید می کند، مسئله طلاق است و نکته قابل توجه اینجاست که بیشتر سریال های عاشقانه که از ماهواره پخش می شود مربوط به خیانت، برهم خوردن عقد، نامزدی و طلاق است.
باوی تصریح کرد: سریال ‌های ماهواره ابزاری است که نقش مخرب در جامعه اسلامی دارد و هر ابزاری که مضر و برخلاف دین و شریعت اسلامی باشد باید مانع پشیرفت و توسعه آن شد و دشمن برای رسیدن به اهداف خود از هر ابزاری بهره می ‌گیرد و ترویج و پخش سریال های ماهواره ‌ای یکی از ابزارهای دشمن در رسیدن به اهدافش است.
وی گفت: ماهواره روح انسان را مسخ، ذهن و اندیشه را تسخیر و انسان را از اخلاقیات و هنجار‌های اجتماعی دور می‌‌کند و به سمت دنیای فیلم ‌‌های مبتذل و خشونت آمیز می‌‌کشاند و مبلّغ پرخاش‌ گری و ستیزه‌ جویی است.
فرمانده سپاه ابوموسی با عنوان اینکه دشمنان به درستی درک کردند که تنها راه شکست جمهوری اسلامی دور کردن مردم از اسلام و آموزه های اصیل و فرهنگ اسلامی است، افزود: آن ها با پخش برنامه ها و فیلم های خود در حال جایگزینی فرهنگ غرب به جای فرهنگ غنی اسلامی هستند که البته تا حدودی موفق شدند و توانستند تاثیر گذار باشند.
باوی خاطر نشان کرد: بدون شک ارایه تصویرهای مستهجن و مبتذل از طریق ماهواره و نمایش آن ها یکی از عوامل گسترش بی بندوباری و به فساد کشاندن جوانان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار