فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام(ره) نوشهر:

چهل و هشتمین ناوگان نیروی دریایی جمهوری اسلامی در آب های دور

چهل و هشتمین ناوگان نیروی دریایی عازم آب‌های دور دست شد و امنیت کنونی کشور در مقایسه با کشورهای منطقه قابل قیاس نیست.
کد خبر: ۸۸۴۹۱۲۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

به گزارش  خبرگزاری بسیج مازندران، امیر دریادار دوم خرداد حکیمی در آیین مراسم روز ارتش که در میدان اصناف مرکز مازندران برگزار شد، اظهار کرد: سال 58 حضرت امام راحل به واسطه مشکلاتی که در شروع انقلاب اسلامی برای ارتش کشور پیش آمد و تهدیداتی که در همین حین متوجه کشور شد 29 فروردین را به عنوان روز ارتش نامیدند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل مکلف فرمودند که ارتش با تمام ساز و برگ دفاعی در شهرهای بزرگ اقدام به نمایش و اقتدار کند، افزود: امام راحل از مردم قهرمان‌پرور خواستند تا در پشتیبانی از نیروهای مسلح در این مراسم رژه شرکت کنند.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر ادامه داد: اگر نیازمند صلح و امنیت هستیم باید نیروی مسلح منسجم در کشور داشته باشیم.

این مسؤول گفت: در راستای تدابیر فرمانده کل قوا در داخل کشور نیروهای مسلح با آموزش‌های نوین به ساخت ادوات مورد نیاز دفاعی خود در داخل کشور پرداختند.

دریادار دوم حکیمی با بیان اینکه هم اکنون جمهوری اسلامی دارای امنیت پایدار است، افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی ابتدای سال جدید امنیت ایجاد شده در کشور را بی‌بدیل دانستند و اظهار کردند که با توجه به درگیری‌های کشورهای منطقه این امنیت در کشور مثال‌زدنی است.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته چهل و هشتمین ناوگان نیروی دریایی عازم آب‌های دور دست شد و امنیت کنونی کشور در مقایسه با کشورهای منطقه قابل قیاس نیست.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر با اشاره به اینکه نیروهای مسلح کشور در راستای تدابیر فرمانده کل قوا اقدام می‌کنند، گفت: نیروهای مسلح با اطاعت از ولایت فقیه توانست قدرتمند شود و این از ضروریات زمان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها