امام جمعه نیر :

بهترین عبادت سبقت گرفتن در کارهای نیک است

امام جمعه نیر گفت: بهترین عبادت سبقت گرفتن در کارهای نیک است و خیرین مدرسه‌ساز این امر را محقق کردند.
کد خبر: ۸۸۴۹۶۲۳
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، حجت‌‌الاسلام میکائیل مقدسی در هشتمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان نیر که با حضور خیرین استانی و شهرستانی در محل سالن ورزشی شهید مهدیزاده برگزار شد، اظهار کرد: بهترین عبادت سبقت گرفتن در کارهای نیک است و خیرین مدرسه‌ساز این امر را محقق کردند و نشان دادند که امر مدرسه‌سازی یک کار پسندیده از نظر خداوند و اسلام محسوب می‌شود.

در این مراسم فرماندار شهرستان نیر هم با اشاره به این مطلب که در شهرستان نیر هفت مدرسه از سوی خیرین مدرسه‌ساز احداث شده گفت: شبکه خیرین مدرسه‌ساز به مدت 8 سال است که در شهرستان نیر با عضویت بیش از 290 نفر معلم راه‌اندازی شده و ماهانه مبالغی از حقوق خود را به حساب مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان نیر واریز می‌کنند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل هم از احداث 250مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز استان خبر داد و گفت: از ابتدای تاسیس انجمن خیرین مدرسه ساز استان اردبیل تا کنون 250 مدرسه در قالب یک هزار و 500کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز احداث شده است.

قرآن‌نویس با اشاره به عملکرد و فعالیت‌های انجام پذیرفته خیران مدرسه‌ساز در استان اردبیل، افزود: 20 باب مدرسه که در مجموع دارای 76 کلاس می‌باشند در سال 95 به اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل در شهرستان‌های مختلف تحویل داده شده است.

وی از ادامه فعالیت‌های خیرین مدرسه‌ساز خبر داد و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام پذیرفته در سال جاری نیز در حدود 100 کلاس دیگر در نقاط مختلف استان ساخته خواهد شد.

در این مراسم برنامه‌های متنوعی از جمله اجرای سرود و دکلمه برگزار شد و در پایان از زحمات خیرین مدرسه ساز استانی و شهرستانی تجلیل شد.

در این جشنواره از سوی خانم شیوا امجدی احداث یه مدرسه 6 کلاسه در روستای بوران بخش مرکزی نیر با نام مرحوم محمدرضا جوادی تعهد شد و یک مدرسه سه کلاسه در روستای اباذر نیر نیز توسط خیری مدرسه ساز مهندس ندایی تعهد شد و توسط خیرین مدرسه ساز 100میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد.

ارسال نظرات