فرماندار بیله‌سوار:

فضاهای آموزشی شهرستان بیله‌سوار توسعه می‌یابد

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: براساس برنامه‌ریزیها فضاهای آموزشی شهرستان بیله‌سوار برای سال تحصیلی آینده توسعه می‌یابد.
کد خبر: ۸۸۴۹۶۳۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از  خبرگزاری تسنیم، آرام حلیم در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: تکریم و تجلیل از مقام معلم وظیفه‌ای همگانی است و باید از معلمان به عنوان چراغ هدایت و روشنگری جامعه در هفته معلم تجلیل شود.

وی شورای آموزش و پرورش را کمک‌کار دستگاه تعلیم و تربیت و عرصه همفکری و تعامل مردم و مسئولان دانست و بیان کرد: در مراسمی در سوم اردیبهشت‌ماه از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان تجلیل به عمل خواهد آمد چرا که کار خیرین مدرسه ساز اوج بلوغ فکری است و این کار نیک و معنوی و فرهنگی خیرین همواره در طول تاریخ ماندگار خواهد بود.

حلیم با اشاره به دستورالعمل‌های انتخاب معلم نمونه، بر رعایت قانون و عدالت در انتخاب معلمین نمونه شهرستان تأکید کرد و گفت: بزرگداشت مقام معلم، بزرگداشت دانایی و آگاهی است و به همین دلیل برای گرامیداشت این روز باید با جدیت و دقت برنامه‌ریزی شود.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار  افزود: برای کاهش و ریشه‌کن کردن آسیبهای اجتماعی در جامعه، باید از آموزش و پرورش آغاز کنیم و برای این دستگاه که بزرگترین و گسترده‌ترین دستگاه فرهنگی کشور محسوب می‌شود، سرمایه‌گذاری کنیم.

وی با بیان اینکه در راستای کمک به مدارس شبانه روزی شهرستان مبلغ 200 میلیون ریال از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان به ادارات آموزش و پرورش بیله سوار و جعفرآباد اختصاص یافته است، تصریح کرد: تجهیز7 اتاق اسکان هنرستان شهید بهشتی بیله‌سوار با تمامی تجهیزات تکمیل شده و پیگیریهایی انجام شده و این مجتمع امسال در راستای تولید و اشتغال توسعه خواهد یافت.

حلیم با اشاره به فرارسیدن ایام امتحانات و نزدیکی زمان کنکور خواستار بسیج عمومی اولیا و مربیان برای تقویت بار علمی و افزایش امنیت فکری و فراغ خاطر دانش‌آموزان شد و گفت: زحمات یک سال دانش‌آموزان، اولیا و مربیان آنها در امتحانات خردادماه و تلاش چند ساله آنها در آزمونهای ورودی دانشگاهها و کنکور نمود پیدا می‌کند، بنابراین باید تمامی امکانات آموزش و پرورش و تلاش جدی مربیان و اولیای در حمایت از موفقیت  دانش‌آموزان به کار گرفته شود.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با قدردانی از همکاری خوب آموزش و پرورش با ستاد تسهیل سفرهای نوروزی و تجربه موفق اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در مدارس پیش‌بینی شده، تداوم این همکاریها در آستانه تعطیلات تابستانی را خواستار شد.

وی بر آماده‌سازی و برنامه‌ریزی برای امتحانات پایان سال دانش‌آموزان، خرید یک دستگاه تراکتور برای هنرستان کشاورزی و خرید یک دستگاه خودرو برای اداره آموزش و پرورش بیله‌سوار، تعمیر و تکمیل سرویسهای بهداشتی مدارس و نظارت بر بهداشت مدارس، اختصاص باشگاه ورزشی برای فعالیت بانوان فرهنگی، استفاده از مشاوران زبده در هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در کنکور، توسعه فضای آموزشی برای سال آینده و پیگیری حق مناطق محروم برای فرهنگیان تاکید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار