در گفت‌وگو با بسیج:

فرهنگیان افراد تاثیرگذار در روشنگری جامعه هستند

مسئول بسیج فرهنگیان کشور اظهار کرد: فرهنگیان افراد تاثیرگذار در روشنگری جامعه هستند که می‌توانند این مهم را به خوبی عملی کنند.
کد خبر: ۸۸۴۹۷۱۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ شعبانعلی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه وظیفه خطیر و سنگینی امروزه بر دوش ما است اظهار کرد: امروز شرایط جهان و منطقه ملتهب است و ما باید برای آرامش موجود در کشورمان تلاش کنیم.

وی با اشاره بر اینکه باید به اندازه فهم و توان‌ خود به‌عنوان یک فرد تاثیرگذار در جامعه روشنگری کنیم عنوان کرد: برخی در این برهه حساس برای بهره‌برداری انتخاباتی به مردم القا می‌کنند که هرگونه تغییر در مدیریت کشور باعث بروز مشکل در کشور می‌شود و این یک شیطنت بزرگ است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان تربیت آیندسازان کشور را مهم‌ترین امر در جامعه عنوان کرد و گفت: برای کاهش مشکلات در آموزش و پرورش باید تلاش کنیم.

رمضانی با تاکید بر اینکه مسائل اقتصادی در جامعه مهم است تصریح کرد: برخی نیز از مسائل اقتصادی و نبود بودجه و درآمد برای ایجاد بهانه استفاده می‌کنند و کارها را به عقب می‌اندازند.

وی با اشاره به اینکه صیانت از امر تعلیم و تربیت کار مشکلی است بیان کرد: نباید از این عرصه چشم‌پوشی کنیم و سرنوشت نسل آینده‌ساز کشور را به دست نظام سکولار بسپاریم.

ارسال نظرات