خبرهای داغ:
امام جمعه شهر مهربان:

مسئولان به وعده های خود عمل کنند

امام جمعه شهر مهربان در خطبه های نمازجمعه این شهر با ابراز تاسف از حادثه سیل هفته گذشته، ضمن قدردانی از مردم و مسئولان در امدادرسانی به آن، از مسئولان خواست به وعده های خود در این خصوص عمل کنند.
کد خبر: ۸۸۴۹۹۵۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن مرسلی گفت: این هزینه های میلیاردی که در چنین حوادثی خرج می شود اگر برای پیشگیری چنین حادثه های خرج شود، هم وطنان از دست نمی رفت.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار داشت: از شورای نگهبان تشکر می کنیمکه با برخورد خوب افراد دارای صلاحیت را برای منصب ریاست جمهوری معرفی کردند، امیدواریم برای سال های بعدی قوانین را اصلاح و بازبینی کنند که افراد دارای صلاحیت و شایسته حضور یابند.

حجت الاسلام مرسلی تاکید کرد: وظیفه همه ملت از هم اکنون تبلیغ افرادی تایید صلاحیت شده و مورد نظر خود خود است ولی باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و خداوند را همیشه در نظر بگیرند.

وی یادآور شد: نهادها ی دولتی حق ندارند از بیت المال سوء استفاده و برای نفع و علیه کسی از بیت المال خرج کنند.

امام جمعه شهر مهربان اضافه کرد: برای رئیس جمهور اصلح بزرگان و علما و صفات و شایستگی های را بیان می کنند که آن صفات را باید بشناسیم و ببینیم برکدام یکی تطبیق می کند، فردی که دارای صفات انقلابی بودن،تابع ولایت و رهبری بودن، نترس بودن از دشمن و استکبار را داشته باشد.

حجت الاسلام مرسلی اعلام استقلال کمیته امداد را خبر خوشی دانست و از مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی قدردانی و بیان کرد: مددجویان دیگر لازم نیست بین مهربان تا سراب برای امضای یک درخواست کمک دارویی بروند و حوادث جانی و خطرات جاده ای را تحمل کنند و دردناکتر اینکه گاهی می رفتند و دست خالی برمی گشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها