مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

لازمه موفقیت آموزش و پرورش هرمزگان تحقق برنامه های دولت است

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: لازمه موفقیت آموزش و پرورش هرمزگان تحقق برنامه های دولت است.
کد خبر: ۸۸۴۹۹۷۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، دانش هاشمی پور صبح جمعه در همایش جشنواره علمی دانش آموزان هرمزگان گفت: آموزش و پرورش هرمزگان در تحقق برنامه های دولت با بهره گیری ازهمه ی ظرفیت ها، تمرکز جدی را بر رشد شاخص های آموزشی در همه بخش ها داشته است که خوشبختانه در سایه تلاش و همت جمعی، شاهد تحقق اهداف و برنامه های هدفگذاری شده هستیم.

هاشمی پور در ادامه با اشاره به جزییات هفتمین دوره جشنواره جابرین حیان، با قدردانی از همه تلاش ها و زحمات شبانه روزی اولیا و مربیان و همکاران فرهنگی و ستادی، افزود: رقابت ۹۴ هزار دانش‌آموز دوره اول و دوم ابتدایی هرمزگانی در مرحله مدرسه و منطقه جهت حضور در مرحله استانی جشنواره جابربن حیان بیانگر موفقیت این جشنواره در هدف گذاری مبتنی بر شور و شوق و ایجاد انگیزه علمی در دانش آموزان است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش هرمزگان در حالی میزبان هفتمین دوره پژوهش های علمی دانش آموزان در جشنواره جابرین حیان و سومین سال جشنواره دانش آموزان مولف است که شاهد استقبال کم نظیرخانواده ها از این طرح ها و انگیزه فراوان دانش آموزان به حضور و انجام کارهای پژوهشی بودیم.

به گفته وی اشتیاق دانش آموزان به حضور در این جشنواره و ارائه طرح های خلاقانه نشان می دهد دانش آموزان هرمزگانی راه خود را برای رسیدن به مدارج عالی و کسب افتخار برای استان خود پیدا کرده اند و آموزش و پرورش نیز با تمام ظرفیت در خدمت آموزش و امورپژوهشی است.

این مقام مسوول در ادامه بیان داشت: از میان بیش از ۲۵ هزار پژوهش علمی، ۱۰۷ پروژه علمی و ۳۱ تالیف به مرحله استانی ارسال شد که در قالب نمایشگاه مورد بازدید معاون محترم استاندارو همچنین مدیرکل محترم مناطق کمتر توسعه یافته وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت که تحسین این مقامات محترم را درپی داشت.

به گفته هاشمی پور، در آیین تجلیل امروز۳۶۰ نفر پژوهنده شامل ۳۲۰ نفر پژوهشگر و۴۰ نفر نویسنده تقدیر شدند ضمن اینکه آموزش و پرورش برای حمایت از این جشنواره توجه جدی را بر اعتبارات بخش آموزشی و پژوهش دارد.

هاشمی پور همچنین از حضور و حمایت بی دریغ دریانورد رییس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه آموزش و پرورش هرمزگان ازپشتوانه قوی مردمی و همچنین حمایت بی دریغ مسوولان برخوردار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در پایان با قدردانی از حمایت های ویژه نماینده عالی دولت در هرمزگان و همچنین وزیرآموزش و پرورش، یادآورشد: از میان برگزیدگان استانی شش پروژه و یک تالیف به مرحله کشوری راه یافته است که امیداوریم درعرصه ملی و جهانی نیز شاهد درخشش روزافزون داش آموزان هرمزگانی باشیم.
ارسال نظرات