خبرهای داغ:
امام جمعه هریس:

مردم باید همچون دوران دفاع مقدس وارد عرصه اقتصاد شوند

امام جمعه هریس در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، تحقق شعار سال را نیازمند ایجاد گفتمان عمومی و تبدیل خانه ها به کارخانه‌ دانست و از آحاد مردم خواست همچون دوران دفاع مقدس با دیدی جهادی وارد عرصه اقتصادی شوند.
کد خبر: ۸۸۵۰۰۳۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام قهرمان احمدی با تاکید بر اینکه باید برخورد همه مسئولان و آحاد مختلف مردم با مسئله اقتصاد مقاومتی مقاومتی مثل دوران دفاع مقدس باشد، گفت: وضعیت حساس کشور را باید درک و وجود دشمن را حس کنیم.

وی هوشمندی رهبر فرزانه انقلاب را در تبیین اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، زمینه‌ساز رشد تولید و شکوفایی اقتصادی و رفع معضلات اجتماعی دانست و اظهار داشت: باید همه امکانات از صفر تا صد برای اقتصادمقاومتی در راستای تولید و اشتغال زایی قرار گیرد.

حجت الاسلام قهرمانی ادامه داد: اگر با هم افزایی قوای کشوری و لشکری وارد میدان عملیاتی اقتصاد مقاومتی شویم در پایان سال کارنامه ای شایسته و درخور تحسین از تولید و اشتغال ارائه خواهد شد.

وی بیان کرد: مسئولیت ها در راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر مبنای رسالت قانون اساسی منبعث از تفکر دینی و اسلام انقلابی، امانتی الهی و وسیله برای ادای دین و کسب رضایت خداوند است.

حجت الاسلام قهرمانی افزود: داشتن تخصص، نوآوری و تجربه در امور مدیریتی، پایداری در برابر مشکلات همراه با جدیت درکارها، پشتکار و برخورداری از سعه صدر، هماهنگ بودن با سایر قوا، ساده زیستی و دارای مشی و مرام غیراشرافی، توجه به آسایش مردم، برخورداری از بینش اصیل اسلام ناب و انقلابی و پاسداری از استقلال و منافع از شاخصه های افراد شایسته برای سپردن امور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها