خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کلیبر:

سپاه فقط از مکتب عاشورا درس می گیرد

فرمانده سپاه کلیبر در آیین گرامی داشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در جمع کارکنان این ناحیه، گفت: امروز مکتبی ترین ارتش و نیروی نظامی و فرهنگی در جهان سپاه پاسداران است تنها نیروی که فقط و فقط از مکتب عاشورا درس می گیرد.
کد خبر: ۸۸۵۰۲۹۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین حاتمی با بیان اینکه سپاه همیشه سنگربان نظام و انقلاب بوده اضافه کرد: اگر از نگرانی مقام معظم رهبری نگران و غمگین شدیم و از خوشحالی وی امید در دل هایان جاری شد و دغدغه های ولایت را درک کردیم و در رکاب وی بدون ذره ای انحراف جان سپر کردیم آن وقت است که پاسداری را پاس داشته ایم.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به مثابه جریان سیاسی تعریف شده جهانی نیست یعنی در ردیف دیگر انقلاب ها قرار ندارد بلکه یک مکتب دینی و الهی است و اگر هوشیاری ما پاسداران و بسیجیان و مردم ولایت مدار نباشد و یک بار دیگر دشمن بتواند انقلاب را از ما بگیرد دیگر شیعه به سختی خواهد توانست اقتدار خود را به نمایش بگذارد و ظهور کند.

حاتمی ادامه داد: پاسداری از انقلاب از وظایف همه شعیان است و به همت همین پاسداری است که امروز شیعه قدرت و عظمت یافته و ایران اسلامی نیز در سایه هدایت های ولایت فقیه و بصیرت مردم و پاسداران روز به روز مقتدر می شود.

وی با اشاره به انتخابات پیشرو اظهار داشت: انتخابات ظرفیت تحقق انقلاب اسلامی به دست جامعه است و باید توجه شود فردی انقلابی و کسی که خود را حافظ ارزش های نظام و انقلاب بداند انتخاب شود چراکه بعضی از انتخاب ها به شکوفایی انقلاب کمک نکرده که هیچ بلکه موجب پا گرفتن ضد انقلاب و دشمنان نیز شده است.

فرمانده سپاه کلیبر با اشاره به اینکه اکثر مردم توجهی به جناح سیاسی ندارند و همه عملکرد ها را از مجموعه نظام می بینند بیان کرد: ما وظیفه داریم به عنوان بلند گوی نظام و انقلاب شاخص های انتخاب اصلح یعنی پایبندی به اهداف انقلاب، توجه جدی به محتوای انقلاب، پایبندی به استقلال کشور، نترسیدن از تشر دشمن، تقوای دینی وسیاسی داشتن و دیگر شاخص ها را به آحاد جامعه بگویم تا مردم با بصیرت و آگاهی تمام در انتخابات شرکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها