خبرهای داغ:

عزت امروز مکتب تشیع به برکت ایستادگی مردم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در جمع کارکنان سپاه امامت تبریز گفت: به برکت صبر و استقامت و ایستادگی مردم اسلام ناب محمدی(ص) و مکتب تشیع بیش از هر زمانی قدرتمند و سربلندتر است.
کد خبر: ۸۸۵۰۳۳۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) میلیون ها نفر از سرتاسر دنیا مشتاقانه و آماده تر از همه جانفشانی می کنند در حالی که در صدر اسلام و زمان خود اهل بیت(ع) چنین حمایتی صورت نگرفت و در هیچ مقطع تاریخی نیز چنین عشق و علاقه ای ثبت نشده است.

وی مشکلات کنونی کشور را نبود مدیرت انقلابی در کشور دانست و اظهار داشت: همه ملزومات و امکانات و زمینه های پیشرفت در کشور به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا فراهم است و در کنار آن با مدیریت انقلابی، دیندار و ولایتمدار همه مشکلات کشور حل می شود.

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به عرصه انتخابات پیش رو گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با تبلیغات خود تلاش دارند مردم را به انحراف بکشانند و با حرف های پوچ خود القا کنند کشور نیاز به مدیر معتدل و خنثی دارد و چنین وانمود می کنند که عامل تمام مشکلات انقلابیون هستند ولی با نگاه به طول تاریخ انقلاب اسلامی به راحتی می توان تشخیص داد که جنگ 8ساله تحمیلی را با روحیه انقلابی به پیروزی رساندیم.

وی در پایان با اشاره به تکلیف سنگین در انتخابات پیش رو گفت: برای تشکیل دولت متدین و انقلابی و ولایتمدار باید به فرامین و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفته و فردی را انتخاب کنیم که بلند همت، و با روحیه جهادی و انقلابی کرامت و عزت و اقتدار مردم را دنبال کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها