خبرهای داغ:

نشست روشنگری و بصیرت افزایی در سلماس برگزار شد

نشست روشنگری و بصیرت گرایی با حضور سردار خرم فرمانده سپاه شهداء و جمعی از مسئولین شهر و بسیجیان در محل کانون سپاه سلماس برگزارشد.
کد خبر: ۸۸۵۰۵۰۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار خرم با تبریک دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام (ره) گفت: انتخابات نماد قدرت ملت است تمام تاکید مقام معظم رهبری در انتخابات با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و انتخاب فرد صالح و معتقد به آرمانهای انقلاب اسلامی می باشد.

وی افزود: وظیفه اصلی بسیجیان اعم از خواهران و برادران باید بصیرت افزایی نموده واز اول از خودشان و خانواده و جامعه شروع نمایند .ماباید حافظ آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم اگر آرمانها تبدیل به واقعیات زندگی مردم بشود شیرین خواهد بود. ما باید اول درخودمان بصیرت را تفسیر و تبیین نماییم ملت و مسئولین باید جایگاه خود را بشناسند اگر بصیرت نداشته باشیم جایگاه دوست و دشمن را نخواهیم شناخت.

وی در قسمتی از سخنان خود فرمودند: دشمن در پی ایجاد تفرقه در میان ملت ما میباشد به افرادی رای بدهیم که دنبال دنیا طلبی نباشد و خادم ملت باشد چون اگر انتخاب ما نادرست باشد دود آن به چشم خودمان می رود ما وظیفه داریم به اصالت افراد و سابقه و وضع فعلی افراد حتی در شوراهای و ریاست جمهوری توجه ویژه ای داشته باشیم.این مردم شریف ایران نشان داده که هر وقت با بصیرت در انتخابات شرکت کرده مشت محکمی زده بر دشمنان نظام .تمام اقوام ایرانی در این کشور جزء ارکان نظام هستند و جزء مولفه های اصلی قدرت این کشور هستند دشمن در پی تفرقه و جنگ داخلی است.

در پایان این مراسم از پدران دوشهید و فعالان اقتصاد مقاومتی تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات