خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

مساله انتخابات آبرو و اقتدار نظام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع پایوران این ناحیه، مساله انتخابات را سرنوشت، آبرو و اقتدار نظام اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۵۰۵۹۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات هم حق است هم تکلیف، حق از این جهت که کشور مال خودمان است و برای کسی پای صندوق ها نمی رویم و تکلیف است تا با حضور خود به دشمن نشان بدهیم که ملت انقلابی در همه حال، پشتیبان نظام و ولایت هستند.

وی تاکید کرد: هویت ملت ایران، هویت انقلابی است، هویتی که می تواند با ابرقدرت ها مقابله کند و از هیچ قدرتی واهمه ای ندارد، رئیس جمهور آینده باید روحیه سازشکاری، ترسویی، تزلزل و انفعالی نداشته باشد و باید روحیه تهاجمی، ولایتمداری و ولایت پذیری و اتکا به خدا داشته باشد.

این مقام مسئول در بخشی از سخنانش با اشاره به حمله نظامی آمریکا به سوریه گفت: استکبار جهانی با حمله وحشیانه و خلاف قوانین بین المللی به کشور مظلوم سوریه، هم دروغ گویی خودش را در عمل به جهانیان نشان داد و هم خوی درندگی خود را به منصه ظهور رساند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان اظهار داشت: ما راه امام امت(ره) و شهدا را ادامه می دهیم و هرگز از انقلاب و نظام و رهبری خسته نمی شویم و با حضور گسنرده خود در انتخابات و انتخاب اصلح تر، وفادری خودمان را به انقلاب و ولایت نشان خواهیم داد و بازهم ملت حسینی، سیلی محکمی به استکبار و همه بدخواهان این نظام خواهند زد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها