خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسکو:

سرلوحه سپاه ایستادگی در برابر ابرقدرت ها است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسکو همزمان در جمع کارکنان این ناحیه گفت: ﺩﻭﻡ ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ ﻫﺮﺳﺎﻝ ﯾﺎﺩﺁﻭﺭ ﺗﺪﺑﯿﺮ ﺣﮑﯿﻤﺎﻧﻪ ﺍﻣﺎﻡ ﺧﻤﯿﻨﯽ‏(ﺭﻩ) ﺩﺭ ﺗﺎﺳﯿﺲ ﺳﭙﺎﻩ ﭘﺎﺳﺪﺍﺭﺍﻥ ﺍﻧﻘﻼﺏ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﮔﯽ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺍﺑﺮﻗﺪﺭﺕ ﻫﺎﯼ ﺷﺮﻕ ﻭ ﻏﺮﺏ ﺭﺍ ﺳﺮﻟﻮﺣﻪ ﮐﺎﺭ ﺧﻮﺩ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩ ﺗﺎ ﻋﺰﺕ ﻭ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﺣﺴﯿﻨﯽ ﺭﺍ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﭘﯿﺶ ﻧﺼﯿﺐ ﻣﻠﺖ ﻏﯿﻮﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﮐﻨﺪ.
کد خبر: ۸۸۵۰۶۰۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی حجت الاسلام علی رشیدی خاطرنشان کرد: عده ای در داخل کشور رابطه با امریکا را برای حل مشکلات عنوان می کنند اگر رابطه با امریکا مشکلات را حل می کرد چرا کشور هایی که با آمریکا رابطه دارند دچار مشکل هستند.

وی اظهار داشت: کلید حل مشکلات کشور و به ویژه اقتصاد این است که به این ظرفیت در داخل توجه کنیم و به جوانان خود بها و میدان بدهیم.

حجت الاسلام رشیدی هدف امریکا را از رابطه با ایران اعمال سلطه خود بر کشور ما دانست و ادامه داد: در هیچ مقطعی از تاریخ گستره و تقابل استکبار و دشمنان علیه شیعیان مثل امروز نبوده است چراکه در مقابل هیچ مقطعی از تاریخ شیعه به مانند امروز قدرتمند نبوده است.

وی افزود: امریکا پس از جنگ جهانی دوم در ۷۰ کشور برنامه براندازی داشته است و این برنامه در جمهوری اسلامی به لطف وجود رهبر و بصیرت مردم به شکست انجامیده است و انشا ا… با حضور پرشکوه و گسترده، این مردم در روز ۲۹ اردیبهشت در انتخابات سیلی محکمی به امریکا خواهند زد و موجب عزت، تقویت امنیت و آبادانی کشور خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها