مسئول گروه محیط زیست مسابقات والیبال آسیایی:

پاکسازی حاشیه جاده فرودگاه تا سرعین

مسئول گروه محیط زیست کمیته فرهنگی و داوطلبین مسابقات والیبال آسیایی گفت : پاکسازی حاشیه ‌جاده فرودگاه اردبیل تا شهر سرعین از روز جمعه یک اردیبهشت آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۵۰۷۳۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل ازچشمه لر، صادق پناهی مسئول گروه محیط زیست کمیته فرهنگی و داوطلبین مسابقات والیبال آسیایی: پاکسازی حاشیه ‌جاده فرودگاه اردبیل تا شهر سرعین از روز جمعه یک اردیبهشت آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این طرح زیر نظر دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و با مشارکت شهرداری اردبیل انجام می شود.

نماینده تشکل های محیط زیست و منابع طبیعی استان اردبیل تصریح کرد: با وجود اینکه پاکسازی خارج از محدوده شهری است، شهرداری اردبیل با تمام وجود پای کار بوده است که جا دارد از زحمات عزیزان قدردانی نماییم.

پناهی تاکید کرد: به سبب اینکه سالهاست زباله ها رها شده و در طبیعت جا مانده است کار پاکسازی به آهستگی و سختی پیش می رود.

دبیر اتاق فکر محیط زیستی استان خاطرنشان کرد: از تمام علاقه مندان برای مشارکت در این طرح دعوت به همراهی می نماییم و خواهشمندیم با حس مسئولیت نسبت به جامعه از رهاسازی زباله های خود در هر نقطه ای جز سطل های زباله خودداری کنیم.

پناهی بیان کرد: گروه آفرود اردبیل در روز نخست و موسسه حامیان زیست اندیش محیط آرمانی در روز دوم برنامه مشارکت داشتند و گروه های مختلفی از جمله بسیج، هلال احمر، پزشکان، روزنامه نگاران، دانش آموزان و سازمان های مردم نهاد نیز برای مشارکت اعلام آمادگی کرده اند که طی روزهای آتی شاهد حضور آنان در طرح خواهیم بود که جزییات آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات