فرماندهی انتظامی شهرستان کوهدشت:

دستگیری مزاحم اینستاگرامی توسط پلیس فتا کوهدشت

فرماندهی انتظامی شهرستان کوهدشت از دستگیری مزاحم اینستاگرامی توسط پلیس فتا این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۱۰۴۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان سرهنگ یاراله عبدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به مزاحت علیه آن می کند؛ رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در پی مراجعه یک نفر مبنی بر توهین در صفحه شخصی اینستاگرامش توسط فردی ناشناس پرونده ای در این خصوص در پلیس فتا تشکیل شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان کوهدشت عنوان کرد: طبق اظهارات شاکی پرونده یک فرد ناشناس با گذاشتن کامنت های توهین آمیز در پست های وی باعث از بین رفتن آبروی وی نزد دوستان و آشنایان وی شده بود.

سرهنگ عبدی بیان کرد : مأموران پلیس فتا پس از هماهنگی با مراجع قضائی با انجام اقدامات فنی متهم را شناسایی نمودند .

وی گفت: کارشناسان پلیس فتا با توجه به توان علمی و با استفاده از امکانات فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهم شدند و وی به پلیس فتا فراخوانده شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان کوهدشت خاطر نشان کرد : متهم با توجه به مستندات موجود به بزه ارتکابی اعتراف نمود.

وی در پایان از شهروندان خواست : از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری نمایند و در صورتی که شخصی برای شهروندان ایجاد مزاحمت نمود ، ضمن پرهیز از ادامه ارتباط و پاسخگویی، این ایجاد مزاحمت را می توانند به پلیس فتا گزارش نمایند .

انتهای پیام /ز

ارسال نظرات